Jonas Dreyøe

Kandidat i didaktik (matemtaik)

  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 3103

    2450 København SV

    Danmark

20172019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2017 2019

2019

Ability Maps in the Context of Curriculum Research

Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M., Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Brink Allsopp, B., 2019, Congress of European Mathemematics Education.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Adapting implementation research frameworks for mathematics education

Thomas Jankvist, U., Sánchez Arguilar, M., Dreyøe, J. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceedings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Addressing the problem of digital tools with digital methods

Bidragets oversatte titel: Addressering af problemet om digitale matematikværktøjer med digitale metoderDreyøe, J., 6 feb. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Designing inquiry-based teaching at scale: Central factors for implementation

Larsen, D. M., Lindhart, B. K., Hjelmborg, M. D., Dreyøe, J., Michelsen, C. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceedings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

3 Downloads (Pure)

Modes of Teacher Participation in the Digitalization of School

Dirckinck-Holmfeld, L., Ipsen, B. J., Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Brink Allsopp, B. & Misfeldt, M., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 64-71 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
digitalization
participation
teacher
school
large-scale research

Teknologiforståelse og adaptive tests i skolen - Læreres viden om og anvendelse af de nationale test

Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Lisborg, S. & Hermansen, J., 1 jul. 2019, (Afsendt) I : Studier i Læreruddannelse og Profession.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Tools, rules and teachers: The relationship between curriculum standards and resource systems when teaching mathematics

Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Allsopp, B. B., 2019, I : International Journal of Educational Research. 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
electronic learning
mathematics
curriculum
Teaching
teacher

Undersøgende STEM-undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde

Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Gissel, S. T. & Misfeldt, M., 19 aug. 2019, I : LearningTech. 6, s. 228-249 24 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
2018

Digital literacy: a qualitative systematic review

Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Fougt, S. S., 2018, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 11, 19, 29 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Åben adgang
literacy
elementary education
primary education
lack
20 Downloads (Pure)

Exploring the relation between teacher practices, technology infrastructure and national curriculum: The case of the Goal Arrow

Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Allsopp, B. B. & Misfeldt, M., 2018. 15 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Åben adgang
Fil
infrastructure
curriculum
teacher
learning objective
poster
3 Downloads (Pure)

From everyday problem to a mathematical solution: Understanding student reasoning by identifying their chain of reference

Dreyøe, J., Larsen, D. M. & Misfeldt, M., 1 jul. 2018, Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Umeå: Lulu Press, Bind 2. s. 371-378 8 s. (P M E Conference. Proceedings, Bind 2).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

language education
student
formalization
school grade
mathematics
33 Downloads (Pure)

Inquiry-based Learning in Mathematics Education: Important Themes in the Literature

Dreyøe, J., Larsen, D. M., Hjelmborg, M. D., Michelsen, C. & Misfeldt, M., 2018, Nordic Research in Mathematics Education: Papers of NORMA 17 The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education Stockholm, May 30 - June 2, 2017. Norén, E., Palmér, H. & Cooke, A. (red.). Svensk förening för MatematikDidaktisk Forskning (SMDF), Bind 12. s. 329-342 14 s. diva2:1251928. (Skrifter från Svensk förening för MatematikDidaktisk Forskning, Bind 12).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2017
211 Downloads (Pure)

Forskningsbaseret viden om undersøgende matematikundervisning

Michelsen, C., Dreyøe, J., Hjelmborg, M. D., Larsen, D. M., Lindhart, B. K. & Misfeldt, M., nov. 2017, 1 udg. København: Undervisningsministeriet. 14 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Åben adgang
Fil
145 Downloads (Pure)

Hvad vi ved om undersøgelsesorienteret undervisning i matematik: Forundersøgelse i projekt Kvalitet i Dansk og Matematik, delrapport 2

Dreyøe, J., Michelsen, C., Hjelmborg, M. D., Larsen, D. M., Lindhart, B. K. & Misfeldt, M., nov. 2017, København: Undervisningsministeriet. 32 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil

Inquiry-based Learning in Mathematics Education: Important Themes in the Literature

Dreyøe, J., Larsen, D. M., Hjelmborg, M. D., Michelsen, C. & Misfeldt, M., 2017. 8 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
32 Downloads (Pure)

Using Epistemic Network Analysis to understand core topics as planned learning objectives

Allsopp, B. B., Dreyøe, J. & Misfeldt, M., 2017. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Åben adgang
Fil