Jonas Dreyøe

Kandidat i didaktik (matemtaik)

  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 3103

    2450 København SV

    Danmark

20172019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2017 2019

Filter
Tidsskriftartikel
2019
3 Downloads (Pure)

Modes of Teacher Participation in the Digitalization of School

Dirckinck-Holmfeld, L., Ipsen, B. J., Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Brink Allsopp, B. & Misfeldt, M., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 64-71 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
digitalization
participation
teacher
school
large-scale research

Teknologiforståelse og adaptive tests i skolen - Læreres viden om og anvendelse af de nationale test

Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Lisborg, S. & Hermansen, J., 1 jul. 2019, (Afsendt) I : Studier i Læreruddannelse og Profession.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Tools, rules and teachers: The relationship between curriculum standards and resource systems when teaching mathematics

Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Allsopp, B. B., 2019, I : International Journal of Educational Research. 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
electronic learning
mathematics
curriculum
Teaching
teacher

Undersøgende STEM-undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde

Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Gissel, S. T. & Misfeldt, M., 19 aug. 2019, I : LearningTech. 6, s. 228-249 24 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang