Foto af Emmanouil Xylakis

Emmanouil Xylakis

  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 4-012

    2450 København SV

    Danmark

20162021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 7 Lignende profiler
retirement communities Landbrug og biologi
Lighting Teknik og materialevidenskab
Virtual reality Teknik og materialevidenskab
lighting Landbrug og biologi
semantics Samfundsvidenskab
Students Teknik og materialevidenskab
Monitoring Teknik og materialevidenskab
learning Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2016 2021

Publikationer 2017 2019

  • 4 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Konferenceabstrakt i proceeding
  • 1 Tidsskriftartikel

Kvalificering af Døgnrytmelysteknologi i Plejehjem

Xylakis, E., Triantafyllidis, G. & Mullins, M., jun. 2019, I : Lys. 31, 2, s. 38-39

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Fil
retirement communities
lighting

Applying Learning Analytics in Problem-Based Learning Engineering Semester Projects

Triantafyllou, E., Xylakis, E., Zotou, M., Tambouris, E. & Tarabanis, K., 2018, Proceedings of the 46th SEFI Annual Conference 2018: Creativity, Innovation and Entrepreneurship for Engineering Education Excellence. Technical University of Denmark (DTU), s. 1328-1335

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Problem-Based Learning
Teaching

Designing a Lighting Installation Through Virtual Reality Technology - The Brighter Brunnshög Case Study

Kim, B., Xylakis, E., Predescu, A. D., Triantafyllidis, G., Hansen, E. K. & Mullins, M. F., 3 mar. 2018, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 6th International Conference, ArtsIT 2017, and 2nd International Conference, DLI 2017, Proceedings. Brooks, E., Brooks, A. L. & Vidakis, N. (red.). Springer Publishing Company, s. 43-53 11 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering, Bind 229).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Virtual reality
Lighting

Employing learning analytics for monitoring student learning pathways during Problem-Based Learning group-based group work: a novel approach

Triantafyllou, E., Xylakis, E., Nilsson, N. C. & Timcenko, O., 2018, 7th International Research Symposium on PBL : Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, W., Kolmos, A., Guerra, A. & Weifeng, Q. (red.). Aalborg, Danmark: Aalborg Universitetsforlag, s. 542-551 (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Students
Monitoring
Supervisory personnel
Problem-Based Learning
Statistics

PBL3.0: Integrating Learning Analytics and Semantics in Problem-Based Learning

Triantafyllou, E., Xylakis, E., Timcenko, O., Zotou, M., Tambouris, E. & Tarabanis, K., 2018, Proceedings of the Learning Analytics Summer Institutes (LASI) Nordic 2018. Aalborg University, s. 26-27 2 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
semantics
learning
student
learning strategy
semester