• A.C. Meyers Vænge 15, A

    2450 København SV

    Danmark

20172019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Electric network analysis Teknik og materialevidenskab
network analysis Samfundsvidenskab
coding Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
Speech communication Teknik og materialevidenskab
discourse Samfundsvidenskab
Scaffolds Teknik og materialevidenskab
Repair Teknik og materialevidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2017 2019

  • 2 Bidrag til bog/antologi
  • 2 Konferenceartikel i proceeding
  • 2 Tidsskriftartikel

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

2 Citationer (Scopus)

A network analytic approach to gaze coordination during a collaborative task

Andrist, S., Ruis, A. R. & Shaffer, D. W., 1 dec. 2018, I : Computers in Human Behavior. 89, s. 339-348 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Electric network analysis
Gestures
Coordination Complexes
Posture
Speech communication

Lärares handlingsutrymme i en tid av digitalisering

Misfeldt, M. & Shaffer, D. W., 2018, Att bli lärare. Insulander, E. & Selander, S. (red.). 1 udg. Stockholm: Liber, s. 265-269 5 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

1 Citation (Scopus)

Supporting teachers intervention in students virtual collaboration using a network based model

Herder, T., Swiecki, Z., Fougt, S. S., Tamborg, A. L., Allsopp, B. B., Shaffer, D. A. & Misfeldt, M., 7 mar. 2018, LAK '18 Proceedings of the 8th International Conference on Learning Analytics and Knowledge: Towards User-Centred Learning Analytics. Association for Computing Machinery, s. 21-25 5 s. (ACM International Conference Proceeding Series (ICPS)).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

1 Citation (Scopus)
2 Downloads (Pure)

When coding-and-counting is not enough: using epistemic network analysis (ENA) to analyze verbal data in CSCL research

Csanadi, A., Eagan, B., Kollar, I., Shaffer, D. W. & Fischer, F., 1 dec. 2018, I : International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning. 13, 4, s. 419-438 20 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil
Electric network analysis
network analysis
coding
learning
discourse