Vibeke Thøis Madsen

Adjunkt i digital og organisatorisk kommunikation

  • Kroghstræde 3, 1-217

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20142019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Erhverv, kultur og kommunikation
  • Interne sociale medier
  • Intern kommunikation
  • Medarbejderkommunikation
  • Deltagelse
  • Intranet
  • Involvering

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Social media Erhverv og økonomi
Communication Erhverv og økonomi
Employees Erhverv og økonomi
Organizational communication Erhverv og økonomi
Employee communications Erhverv og økonomi
Dissent Erhverv og økonomi
Sensemaking Erhverv og økonomi
Exploratory study Erhverv og økonomi

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2014 2019

A spiral of voice? When coworkers speak up on internal social media

Madsen, V. T. & Johansen, W., 2019, (Accepteret/In press) I : Journal of Communication Management. 26 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

co-worker
social media
Communication
tactics
Visibility

Crossing the hierarchies in organizations: Making sense of coworker dissent and circumvention on internal social media

Madsen, V. T., 2019, (Accepteret/In press) I : Globe: A Journal of Language, Culture and Communication. 23 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Sensemaking
Social media
Dissent
Communication
Visibility

The big idea of employees as strategic communicators in public relations

Madsen, V. T. & Verhoeven, J. W. M., 2019, (Accepteret/In press) “BIG IDEAS in Public Relations Research and Practice”. Frandsen, F., Johansen, W., Trench & Romenti, S. (red.). Emerald Group Publishing Ltd., 24 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Public relations
Employees
Communication
Employee communications
Social media

Participatory communication on internal social media - a dream or reality? Findings from two exploratory studies of coworkers as communicators

Bidragets oversatte titel: Tre typer af kommunikation på interne sociale medier: Resultater fra to eksplorative studier af interne sociale medierMadsen, V. T., 1 okt. 2018, I : Corporate Communications. An International Journal. 23, 4, s. 614-628 15 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Exploratory study
Communication
Social media
License
Multiple case study

Active employee communication roles in the future: Voluntary no more?

Madsen, V. T. & Verhoeven, J. W. M., 4 jul. 2019, (Afsendt). 3 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Aktiviteter 2017 2018

  • 4 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
  • 2 Konferenceoplæg

Who drives corporate communication? The role of coworkers as communicators

Vibeke Thøis Madsen (Foredragsholder), Joost W.M. Verhoeven (Oplægsholder)
27 sep. 201829 sep. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Spiral of voice? When coworkers speak up on internal social media

Vibeke Thøis Madsen (Foredragsholder), W. Johansen (Foredragsholder)
5 jul. 20187 jul. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Få medarbejderne på banen

Vibeke Thøis Madsen (Foredragsholder)
27 apr. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Intern kommunikation og social medier

Vibeke Thøis Madsen (Foredragsholder)
24 apr. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Inddrag medarbejderne og gør intranettet interessant og levende

Vibeke Thøis Madsen (Foredragsholder)
1 feb. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed