Foto af Nanna Svarre Kristensen
  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 4-012

    2450 København SV

    Danmark

20172020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede ord, som definerer de vigtigste emner fra hver enkelt forsker.

  • 34 Lignende profiler
semester Samfundsvidenskab
Students Teknik og materialevidenskab
curriculum Samfundsvidenskab
Problem-Based Learning Teknik og materialevidenskab
research project Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
experiment Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab

Projekter 2017 2020

Publikationer 2018 2019

  • 6 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Konferenceabstrakt i proceeding

Developing Production Oriented , Problem-based and Projectwork Courses: - The Case of Game Development in a Video Conference Setting

Schoenau-Fog, H., Kofoed, L., Kristensen, N. S. & Reng, L., 2019, Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering. Springer

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Students
Problem-Based Learning

Integrating Courses and Project Work to support PBL: a conceptual design for changing curriculum structure

Kofoed, L., Kristensen, N. S., Andreasen, L. B., Bruun-Pedersen, J. R. & Høeg, E. R., okt. 2018, 7th International Research Symposium on PBL : Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Wang, S., Kolmos, A., Qiao, W. & Guerra, A. (red.). Beijing, China: Aalborg Universitetsforlag, s. 260-268 9 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
semester
curriculum
research project
student
experiment

Integrating Courses and Project Work to Support PBL -a conceptual design for changing curriculum structure

Kofoed, L. B., Kristensen, N. S., Andreasen, L. B., Bruun-Pedersen, J. R. & Høeg, E. R., 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, WANG., Kolmos, A., Guerra, A. & Weifeng, Q. (red.). Aalborg, Danmark: Aalborg Universitetsforlag, s. 260-268 (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Fil

Introduction course considerations for supporting graduate students in PBL practices

Bruun-Pedersen, J. R., Schmidt, K., Kristensen, N. S., Høeg, E. R., Andreasen, L. B. & Kofoed, L., 2018, Proceedings of the 46th SEFI Annual Conference 2018: Creativity, Innovation and Entrepreneurship for Engineering Education Excellence. Brussels: SEFI: European Association for Engineering Education, s. 636-643 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang

Structuring PBL around students’ own projects: Towards a flipped semester approach

Andreasen, L. B., Kofoed, L., Kristensen, N. S., Bruun-Pedersen, J. R. & Høeg, E. R., 2018, Proceedings from PBL2018 International Conference: PBL for the Next Generation: Blending active learning, technology, and social justice. Santa Clara, California, USA, 3 s. (Pan-American Network for Problem-Based Learning).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Åben adgang