Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 8 Lignende profiler
Problem-Based Learning Medicin og biovidenskab
learning Samfundsvidenskab
oral history Samfundsvidenskab
Medical Schools Medicin og biovidenskab
deduction Samfundsvidenskab
knowledge acquisition Samfundsvidenskab
technical literature Samfundsvidenskab
constructivism Samfundsvidenskab

Publikationer 2018 2019

  • 5 Tidsskriftartikel
  • 2 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Konferenceartikel i proceeding

A Short Intellectual History of Problem-Based Learning

Servant, V. F. C., Norman, G. R. & Schmidt, H. G., 2019, The Wiley Handbook of Problem-Based Learning. Wiley-Blackwell, s. 3-24 22 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Fifty Years on: A Retrospective on the World's First Problem-based Learning Programme at McMaster University Medical School

Servant, V. F. C., mar. 2019, I : Health Professions Education . 5, 1, s. 3-12 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Problem-Based Learning
Western world
Medical Schools
school
learning

Toward social-transformative education: an ontological critique of self-directed learning

Servant, V. F. C. & Noordegraaf-Eelens, L., 2019, I : Critical Studies in Education.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
learning
education
cultural analysis
historical analysis
educational practice

A Case Study of "Comprehensive" Undergraduate PBL Programs in Two Asian Medical Schools

Servant, V. F. C., Kwan, C-Y. & Prihatiningsih, T. S., 2018, Problem-Based Learning in Health Sciences: A Revisit in Asia Pacific Academic Context. Lee, M-B. (red.). Taiwan Association of Medical Education, s. 113-128 19 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review