Projekter pr. år
Personlig profil
Eksterne ansættelser
Københavns Professionshøjskole, University College Copenhagen
1 jan. 2019 → 1 jan. 2022
Fingerprint
Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.
- 1 Lignende profiler
Netværk
Klik på punkterne for at se detaljerne.
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Virtuelle simuleringer og databrug i folkeskolen
01/01/2019 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Et sociomaterielt perspektiv på virtuelle laboratorier i naturfag
Lisborg, S., 2023Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Fil25 Downloads (Pure) -
STEMification - towards a framework for supporting teachers’ professional development in PBL with a focus on engineering education transitions
Lisborg, S., Hansen, S., Bertel, L. B., Møller Jeppesen, M., Dahl, B., Otto, S., Nielsen, C. G., Henriksen, L. B. & Krarup, J. F., jun. 2023, Proceedings of the 9th International Research Symposium on PBL (IRSPBL2023) - Transforming Engineering Education. Aalborg UniversitetsforlagPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceabstrakt i proceeding › Forskning › peer review
-
Et sociomaterielt perspektiv på virtuelle laboratorier i naturfag
Lisborg, S., 2022, Aalborg Universitetsforlag. 217 s. (Ph.d.-serien for Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige fakultet, Aalborg Universitet).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling
Åben adgangFil14 Downloads (Pure) -
Virtuelle laboratorier – redskaber at tænke med
Lisborg, S., 2022, I: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 11 , s. 145-171Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Digital competences in Nordic teacher education: an expanding agenda
Lisborg, S., Händel, V. D., Schrøder, V. & Middelboe Rehder, M., 2021, I: Nordic Journal of Comparative and International Education . 5, 4, s. 53–69Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Presse/medier
-
Læreres holdninger påvirker ikke deres brug af test - det gør til gengæld deres fag
12/02/2020
1 element af Mediedækning
Presse/medie