Foto af Csilla Weninger
  • Kroghstræde 3, 2-215

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20172019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 16 Lignende profiler
literacy Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
Singapore Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
media impact Samfundsvidenskab
curriculum Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2017 2019

English teachers’ perspectives on school-based media literacy education

Weninger, C., 11 mar. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

literacy
teacher
school
education
Singapore

From language skills to literacy: Broadening the scope of English language education through media literacy

Weninger, C., 2019, Routledge.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

A contextual critique of critical literacy: Freirean ‘generative themes’ and their impact on pedagogic practice.

Weninger, C., 2018, I : Discourse. 39, 1, s. 84-97

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

4 Citationer (Scopus)

Problematising the notion of ‘authentic school learning’: insights from student perspectives on media/literacy education.

Weninger, C., 2018, I : Research Papers in Education. 33, 2, s. 239-254

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Textbook Analysis

Weninger, C., 2018, The Encylopedia of Applied Linguistics. Wiley, s. 1-8 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review