Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Projekter
- 3 Afsluttet
-
Generative AI in higher education: problems, practices and perspectives
Bundgaard, K. (PI (principal investigator)), Møller, A. K. (PI (principal investigator)), Ziethen, M. (PI (principal investigator)) & Boelt, A. M. (PI (principal investigator))
01/01/2024 → 31/12/2024
Projekter: Projekt › Forskning
-
Researching PBL competences by exploring students experience of their practice
Boelt, A. M. (PI (principal investigator))
01/07/2019 → 30/06/2022
Projekter: Projekt › Forskning
-
PBL Future
Kolmos, A. (Projektleder), Ryberg, T. (Projektdeltager), Stentoft, D. (Projektdeltager), Andreasen, L. B. (Projektdeltager), Kofoed, L. B. (Projektdeltager), Otrel-Cass, K. (Projektdeltager), Clausen, N. R. (Projektdeltager), Bertel, L. B. (Projektdeltager), Velmurugan, G. (Projektdeltager), Sørensen, M. T. (Projektdeltager), Boelt, A. M. (Projektdeltager), Bruun-Pedersen, J. R. (Projektdeltager), Kristensen, N. S. (Projektdeltager), Scholkmann, A. (Projektdeltager), Tretow-Fish, T. A. B. (Projektdeltager), Lolle, E. L. (Projektdeltager) & Christensen, L. L. (Projektdeltager)
01/11/2017 → 01/11/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
ChatGPT: Forstyrrelse eller Forandring? Generativ Kunstig Intelligens’ Rolle i Kollaborativ Videnskonstruktion
Kaup, C. F., Møller, A. K., Boelt, A. M. & Bundgaard, K., 2025, (Accepteret/In press) I: Tidsskriftet Læring og Medier (LOM).Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
A Personal Introduction to Knud Illeris’ Problemorientering og Deltagerstyring: Oplæg til en Alternativ Didaktik
Boelt, A. M., 2024, I: Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 12, 2, s. 34-41 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
A Thematic Analysis of Engineering Students’ Experiences of Teamwork in Problem-Based Learning
Boelt, A. M., Holgaard, J. E. & Kolmos, A., 2023, I: International Journal of Engineering Education. 39, 3, s. 627-642 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
2 Citationer (Scopus) -
Engineering students' development of PBL competences in a PBL curriculum: Exploring students' reflections of teamwork competences in PBL
Boelt, A. M., 2023, Aalborg Universitetsforlag. 99 s.Publikation: Ph.d.-afhandling
Åben adgangFil152 Downloads (Pure) -
Participant Direction
Boelt, A. M. & Clausen, N. R., 2023, PBL in a Digital Age. Kolmos, A. & Ryberg, T. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 39-52 (Studies into Problem Based Learning in Higher Education; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
- 2 Konferenceoplæg
-
Experiences from implementation of a flipped and integrated semester structure and supporting baseline studies
Clausen, N. R. (Oplægsholder), Boelt, A. M. (Oplægsholder) & Kristensen, N. S. (Oplægsholder)
18 aug. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Researching formal curricula Preliminary findings and reflections
Boelt, A. (Foredragsholder)
12 jul. 2019 → 13 jul. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg