Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
Projekter
- 6 Afsluttet
-
Kritisk brug af kunstig intelligens i sprogfagene: kompetenceudvikling af nye lærere og didaktisk udvikling i et elevperspektiv
Meyer, B. (PI (principal investigator))
01/01/2024 → 31/12/2024
Projekter: Projekt › Forskning
-
Digitale dramatiseringer som legende tilgange til fremmedsprogsundervisningen
Meyer, B. (PI (principal investigator)) & Hanghøj, T. (Projektdeltager)
01/10/2022 → 31/12/2023
Projekter: Projekt › Andet
-
Praksisfaglighed i skolen
Jensen, J. B. (Projektleder), Andreasen, K. E. (PI (principal investigator)), Meyer, B. (PI (principal investigator)), Friche, N. (PI (principal investigator)), Jensen, L. B. (PI (principal investigator)), Rasmussen, A. (PI (principal investigator)), Hansen, I. S. (PI (principal investigator)) & Jensen, J. M. W. (Projektkoordinator)
01/10/2018 → 31/07/2020
Projekter: Projekt › Forskning
-
Blended Learning i Studieaktivitetsmodellen
Meyer, B. (PI (principal investigator))
01/08/2016 → 31/12/2017
Projekter: Projekt › Forskning
-
iPads og telepresence
Meyer, B. (Projektdeltager)
01/08/2013 → 30/06/2015
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Dramatiseringer i sprogundervisningen – roller, leg og performance
Meyer, B., 2024, I: Sprogforum. 30, 78, s. 24-30Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Playful dramatizations – doing German the Nordic way
Meyer, B., 2024, I: Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 10, 5, s. 76–89Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Praksisfaglighed: På vej mod en forståelse
Jensen, J. B., Meyer, B., Friche, N., Andreasen, K. E., Jensen, L. B. & Hansen, I. S., 2022, Perspektiver på praksisfaglighed: Skoleudvikling og forandring på tværs. Borup Jensen, J. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 11-30 (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Praksisfaglighed og praktisk tænkning: materialitet og forandring i skolens praksis
Meyer, B., 2022, Perspektiver på praksisfaglighed: Skoleudvikling og forandring på tværs. Jensen, J. B. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 73-96Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Praksisforløb under covid-19 - universitetsstuderende og digital omstilling i praksis
Meyer, B. & Henningsen, B. S., 2021, I: Læring og Medier. 24Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Priser
-
Videos and learning strategies - Screencasts as Participatory Tools in Study
Meyer, B. T. (Modtager), Jensen, M. P. (Modtager), Vognsgaard, H. (Modtager), Christensen, J. (Modtager) & Yousfi, M. (Modtager), 2017
Pris: Konferencepriser
Aktiviteter
-
Svenska Vetenskapsrådet (Ekstern organisation)
Meyer, B. (Forperson)
2023 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
-
Aarhus University (Ekstern organisation)
Meyer, B. (Medlem)
2021Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
-
Collaborative Keynote: Does IT work? Investigating factors at play in e-learning research
Buhl, M. (Foredragsholder), Meyer, B. (Foredragsholder) & Ørngreen, R. (Foredragsholder)
8 nov. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Presse/medier
-
Debatindlæg i Altinget: Forskere: Allerede i grundskolen lærer eleverne at vende sig bort fra praksisfaglighed
Jensen, J. B., Jensen, L. B., Andreasen, K. E. & Meyer, B.
28/02/2023
2 Mediebidrag
Presse/medie
-
Debat: Allerede i grundskolen lærer eleverne at vende sig bort fra praksisfaglighed
Meyer, B., Jensen, L. B. & Andreasen, K. E.
28/02/2023
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
'Teleprecense' giver hul igennem til resten af verden
21/08/2015
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-