Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Projekter
- 6 Afsluttet
-
De studerende som didaktiske designere
Sørensen, B. H. (PI (principal investigator))
01/01/2017 → 31/08/2020
Projekter: Projekt › Forskning
-
Elevernes egenproduktion og elevinddragelse
Sørensen, B. H. (Projektleder), Levinsen, K. T. (Projektdeltager), Skovbjerg, H. M. (Projektdeltager), Ejsing-Duun, S. (Projektdeltager), Henningsen, B. S. (Projektdeltager) & Pajares Tosca, S. (Projektdeltager)
01/09/2013 → 31/12/2015
Projekter: Projekt › Forskning
-
Forskningsprofilskole Katrinedals Skole, Københavns Kommune
Sørensen, B. H. (Projektleder) & Levinsen, K. T. (Projektdeltager)
01/08/2012 → 31/08/2015
Projekter: Projekt › Forskning
-
Digitale medier i undervisningen
Sørensen, B. H. (Projektdeltager) & Ørngreen, R. (Projektleder)
01/11/2011 → 31/12/2012
Projekter: Projekt › Forskning
-
Netbook 1:1
Sørensen, B. H. (Projektleder) & Levinsen, K. T. (Projektdeltager)
01/08/2009 → 30/04/2013
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Deltagerdidaktik: Lærerstuderende som didaktiske designere
Sørensen, B. H., apr. 2021, I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 41, 119, s. 96-107 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Åben adgang -
It-didaktisk design
Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2020, Frederiksberg: Frydenlund. 144 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
-
Den hybride skole: Læring og didaktisk design, når det digitale er allestedsnærværende
Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., 1 jun. 2019, 1 udg. Aarhus, Danmark: Klim. 233 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
Teachers’ Designs for Learning Practices when Designing for Students as Learning Designers
Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2019, I: Designs for Learning. 11, 1, s. 30-39 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel i tidsskrift › Forskning › peer review
Åben adgangFil2 Citationer (Scopus)208 Downloads (Pure) -
Digital technology and mathseducation: The dilemma of calculation and conceptualisation
Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 1 jan. 2018, Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning, ECEL 2018. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences International (ACI), s. 569-576 8 s. (Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL, Bind 2018-November).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Aktiviteter
-
Teachers’ Learning Design Practice for Students as Learning Designers
Levinsen, K. T. (Oplægsholder) & Sørensen, B. H. (Oplægsholder)
23 maj 2018 → 25 maj 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
The 13th European Conference on e‐Learning
Sørensen, B. H. (Deltager)
29 okt. 2014 → 31 okt. 2014Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Hvad sker der med fagene?: - didaktisering og skolens aktører
Sørensen, B. H. (Foredragsholder)
11 dec. 2012Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Digital produktion: - leg og læring på begyndertrinnet
Sørensen, B. H. (Foredragsholder)
19 nov. 2012Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Skole 2.0: - didaktiske og organisatoriske udfordringer
Sørensen, B. H. (Foredragsholder)
15 nov. 2012Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
Presse/medier
-
-
-
-
-
Ritzau Plus: It i skolen styrker elevernes kreativitet
07/10/2015
18 elementer af Mediedækning
Presse/medie