• Rendsburggade 14, 1219

    9000 Aalborg

    Danmark

20092021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Kommunikation og Informatik
  • Learning and ICT
  • BigVideo
  • Embodied Interaction Analysis
  • ICT pedagogy
  • Teaching

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
interaction Samfundsvidenskab
video Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
Group Samfundsvidenskab
Touch screens Teknik og materialevidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2009 2021

Publikationer 2009 2020

AVA360VR: Annotate, Visualise, Analysis 360 Video in Virtual Reality

McIlvenny, P. B., Davidsen, J. G., Christensen, N. H., Tanderup, S. H. & Kovács, A. B., 2020, (Under udarbejdelse)

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformSoftwareForskning

Audio recordings
Video recording
Virtual reality

Hybridity, Transparency, Structured Freedom and Flipped Engagement – an Example of Networked Learning Pedagogy

Ryberg, T., Bertel, L. B., Sørensen, M. T. & Davidsen, J. G., 18 maj 2020, (Accepteret/In press) Proceedings of the twelth international conference on networked learning. Kolding

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Between the Blabbering Noise of Individuals or the Silent Dialogue of Many: a Collective Response to ‵Postdigital Science and Education′ (Jandrić et al. 2018)

Arndt, S., Asher, G., Knox, J., Ford, D. R., Hayes, S., Lăzăroiu, G., Jackson, L., Contreras, J. M., Buchanan, R., D’Olimpio, L., Smith, M., Suoranta, J., Pyyhtinen, O., Ryberg, T., Davidsen, J., Steketee, A., Mihăilă, R., Stewart, G., Dawson, M., Sinclair, C. & 1 flere, Peters, M. A., 14 mar. 2019, I : Postdigital Science and Education. 1, 2, s. 446-474 29 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Innovating Problem and Project Based Learning Using a Modified Version of MOOCs

Ryberg, T., Davidsen, J. & Kolmos, A., mar. 2019, The Impact of MOOCs on Online Education in Malaysia and Beyond. Ally, M., Embi, M. A. & Norman, H. (red.). New York: Routledge, s. 47-59 (Routledge Research in Education).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Knowledge forms in students' collaborative work - PBL as a design for transfer

Ryberg, T., Davidsen, J. G. & Bernhard, J., 2019, Designing for Situated Knowledge Transformation. London, s. 127-144 (Routledge Research in Education).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

video
student
group work
interaction
Group

Aktiviteter 2011 2019

A live virtual ‘data session’ between Denmark and Finland using CAVA360VR

Paul Bruce McIlvenny (Foredragsholder), Jacob Gorm Davidsen (Foredragsholder), Mirka Rauniomaa (Foredragsholder), Tiina Keisanen (Foredragsholder), Maarit Siromaa (Foredragsholder)
15 nov. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Re-Sensing the Unnoticed: Developing Tools for Making Complex Spatial Practices Visible and Audible in EMCA Research

Paul Bruce McIlvenny (Foredragsholder), Jacob Gorm Davidsen (Foredragsholder)
2 jul. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Enhanced Data Sessions

Paul Bruce McIlvenny (Arrangør), Jacob Gorm Davidsen (Arrangør), Pirkko Liisa Raudaskoski (Arrangør)
2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

British Journal of Educational Technology (Tidsskrift)

Jacob Davidsen (Fagfællebedømmer)
2019 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

13th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning (Begivenhed)

Jacob Davidsen (Fagfællebedømmer)
dec. 2018jan. 2019

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Presse/medie