Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
-
Læreprocesser i multikulturelle kontekster
Jæger, K. (Projektdeltager)
19/05/2010 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Centre for Health Communication
Strunck, J. (Projektdeltager), Lassen, I. (Projektdeltager), Askehave, I. (Projektdeltager), Jæger, K. (Projektdeltager), Jensen, A. A. (Projektdeltager) & Stefansen, S. (Projektdeltager)
19/05/2010 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
DeInt: De-Internationalisation of Higher Education
Tange, H. (Projektkoordinator), Jæger, K. (Projektkoordinator) & Wilken, L. (Projektkoordinator)
01/09/2019 → 31/12/2022
Projekter: Projekt › Forskning
-
PBL and Multicultural teamwork
Tange, H. (PI (principal investigator)), Jæger, K. (PI (principal investigator)), Krogh, L. (PI (principal investigator)) & Jensen, A. A. (PI (principal investigator))
01/01/2017 → 30/06/2018
Projekter: Projekt › Andet
-
Global Graduates
Tange, H. (Projektleder) & Jæger, K. (Projektleder)
30/03/2016 → 30/06/2018
Projekter: Projekt › Andet
Publikationer
-
Return to the nation: Contribution to panel on the 'Interface between the national/international in higher education in the context of "Polycrisis"'
Tange, H. & Jæger, K., 3 apr. 2025.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Elusive Politics: De-internationalizing Higher Education in the Context of International Recognition Conventions
Jæger, K., jun. 2023, I: Higher Education Policy. 36, 2, s. 411-429 19 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
From Bologna to welfare nationalism: International higher education in Denmark, 2000-2020
Tange, H. & Jæger, K., 7 maj 2021, I: Language and Intercultural Communication. 21, 2, s. 223-236 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang23 Citationer (Scopus) -
New-Style Higher Education: Disciplinarity, Interdisciplinarity and Transdisciplinarity in the EHEA Qualifications Framework
Jæger, K., mar. 2021, I: Higher Education Policy. 34, 1, s. 155-174 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
8 Citationer (Scopus) -
Crossing University Boundaries: Students' Experience of PBL as a New Epistemic Game
Jæger, K., 2020, I: Globe: A Journal of Language, Culture and Communication. 9, s. 29-47Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
-
Globe: A Journal of Language, Culture and Communication Vol 3 (Tidsskrift)
Pedersen, A. G. J. (Fagfællebedømmer) & Jæger, K. (Redaktør)
2019 → …Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Redaktør af uafslutttet antologi/samleværk › Forskning
-
Multiple Belongings and 21st century intercultural communication
Jæger, K. (Deltager)
29 nov. 2018 → 1 dec. 2018Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Fil -
Oplæg på temadag: Internationalization: Challenges and Initiatives
Jæger, K. (Foredragsholder)
24 maj 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
International Congress on Culture, Health and Well-being
Jæger, K. (Deltager)
21 sep. 2011 → 24 sep. 2011Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Den reglera[n]de professionen. Profession og politik
Jæger, K. (Deltager)
30 sep. 2010Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Fil
Presse/medier
-
-
BA-studerende deltog i international konference i USA
01/07/2008
1 element af Mediedækning
Presse/medie