Projekter pr. år
Personlig profil
Forskningsprofil
Jeg er postdoktoral forsker ved Aalborg Universitet med erfaring inden for Human-Computer Interaction (HCI), Human-Centered Design og Game Design siden 2007. Min ekspertise omfatter brugeroplevelse, usability engineering, brugerforskning, computational design, nye teknologier og dark design. Jeg fokuserer på at skabe brugervenlige, effektfulde systemer og udforsker løbende muligheder for at skabe meningsfulde oplevelser.
Som akademiker er jeg dybt involveret i undervisning, vejledning og forskning og bidrager til udviklingen af disse fagområder. Min forskning er drevet af en mission om at designe og udvikle systemer, der sætter mennesker i centrum. Målet er at skabe teknologier, der ikke blot er funktionelle, men også meningsfulde, og sikre, at den menneskelige oplevelse forbliver i fokus. En stor del af mit akademiske arbejde indebærer samarbejde, der muliggør anvendelse i den virkelige verden og praktiske bidrag.
Ekspertise relateret til FN’s Verdensmål
I 2015 blev FN's medlemslande enige om 17 Verdensmål til at bekæmpe fattigdom, beskytte planeten og sikre velstand for alle. Denne persons arbejde bidrager til følgende verdensmål:
Emneord
- Datalogi
- Medieforskning
- Kommunikation og Informatik
- Elektronik
- Matematik og Statistik
- Idrætsvidenskab
- Problembaseret Læring
- Diskurs og samfund
- Pædagogik og Læring
- Sociologi og Sociale forhold
- Filosofi
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
-
-
Onboarding Extended Reality
Krishnasamy, R. (PI (principal investigator)), Poulsen, S. B. (PI (principal investigator)) & Vistisen, P. (PI (principal investigator))
01/06/2024 → 18/12/2024
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Onboarding Extended Reality (XR)
Krishnasamy, R. (PI (principal investigator)), Vistisen, P. (PI (principal investigator)) & Poulsen, S. B. (PI (principal investigator))
01/06/2024 → 20/12/2024
Projekter: Projekt › Forskning
-
Aratag - Mobile Exhibition Experiences
Vistisen, P. (PI (principal investigator)), Selvadurai, V. (PI (principal investigator)), Krishnasamy, R. (PI (principal investigator)) & Smed, S. G. (PI (principal investigator))
01/01/2018 → 01/08/2020
Projekter: Projekt › Forskning
-
EXPLORATION SYSTEMS: USING PERSONAL MOBILE DEVICES TO SUPPORT USERS IN AUTOMATED EXHIBITION SITES THROUGH GAMES AND PLAYFUL INTERACTIONS
Krishnasamy, R. (PI (principal investigator))
01/06/2016 → 31/10/2019
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Exploration Games: Can Game-Guided Systems Support Users in Automated Exhibition Sites?
Krishnasamy, R. & Vistisen, P., 2023, Design, Learning, and Innovation - 8th EAI International Conference, DLI 2023, Proceedings: 8th EAI International Conference on Design, Learning & Innovation. Brooks, E., Kalsgaard Møller, A. & Edstrand, E. (red.). Springer, s. 96-120 25 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, Bind 589 LNICST).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil81 Downloads (Pure) -
Motion Capture in the Metaverse - embodied co-present hybrid theater
Vistisen, P., Krishnasamy, R. & Nikolic, L. T., 2023, Synaesthetic Syntax Symposium IV: The Ghost vs the Machine. Hagler, J., Hochleitner, W. & Hosea, B. (red.).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceabstrakt i proceeding › Forskning › peer review
Fil90 Downloads (Pure) -
The Meta-Stage: Utilizing Metaverse-Enabling Technologies for Hybrid Co-presence Experiences
Krishnasamy, R., Vistisen, P., Nikolic, L. T., Hemmingsen, L. & Scarpelli, M., 2023, Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education - 4th EAI International Conference, TIE 2023, Proceedings. Crawford, D., Foss, J., Lambert, N., Reed, M. & Kriebel, J. (red.). Springer, s. 94-106 13 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, Bind 575 LNICST).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil225 Downloads (Pure) -
Applied Gamification in Self-guided Exhibitions: Lessons learned from theory and praxis
Vistisen, P., Selvadurai, V. & Krishnasamy, R. K., 2022, Gamescope: The potential for gamification in digital and analogue places. Hansen, O. E., Jensen, T. & Rosenstand, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, 29 s. (e-bøger fra InDiMedia).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgangFil835 Downloads (Pure) -
Exploration Systems: Using Experience Technologies in Automated Exhibition Sites
Krishnasamy, R., 2022, Aalborg Universitetsforlag. 223 s.Publikation: Ph.d.-afhandling
Åben adgangFil453 Downloads (Pure)
Aktiviteter
-
Vores museums afslutningskonference
Madsen, K. M. (Deltager), Krishnasamy, R. (Deltager), Jensen, J. F. (Deltager) & Selvadurai, V. (Deltager)
11 maj 2021 → 12 maj 2021Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Paneldebat & Projektpræsentation
Madsen, K. M. (Foredragsholder) & Krishnasamy, R. (Foredragsholder)
11 maj 2021 → 12 maj 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
The Our Museum Game: Kreativ udvikling af ny formidling
Madsen, K. M. (Foredragsholder) & Krishnasamy, R. (Foredragsholder)
3 mar. 2020Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Paper presentation of: "Our Museum Game: A Collaborative Game for User-Centered Exhibition Design"
Madsen, K. M. (Oplægsholder) & Krishnasamy, R. (Oplægsholder)
6 nov. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Kulturmødet Mors 2019
Madsen, K. M. (Oplægsholder) & Krishnasamy, R. (Oplægsholder)
22 aug. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
Presse/medier
-
Jagten på den perfekte app
Krishnasamy, R. & Astrup, M.
01/08/2018
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-