Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 1 Lignende profiler
communication Samfundsvidenskab
Communication Teknik og materialevidenskab
social responsibility Samfundsvidenskab
Corporate Social Responsibility Erhverv og økonomi
museum Samfundsvidenskab
Values Samfundsvidenskab
cause Samfundsvidenskab
event Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2010 2019

CSR tendenser: En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder

Schmeltz, L., jun. 2019, Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen": A guide for strategic partnerships between NGOs and companies.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportFormidling

Åben adgang
Fil
Co-creation
Public organizations
Polyphony
Stakeholders
Branding

Building strategic public-private partnerships through CSR communication

Schmeltz, L., 17 mar. 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Fil
Communication
Digital storage
Industry
7 Citationer (Scopus)

Getting CSR communication fit: A study of strategically fitting cause, consumers and company in corporate CSR communication

Schmeltz, L., 2017, I : Public Relations Inquiry. 6, 1, s. 47-72 26 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

social responsibility
cause
communication
Communication
Industry

The Power of a Creative Theme: A Large-scale Study of the Implications of Working with a “Forced” Creative Theme in Strategic Partnerships.

Schmeltz, L. & Kjeldsen, A. K., 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

event
Values
cultural institution
communication
large city

Aktiviteter 2012 2019

Business Ethics: A European Review (Tidsskrift)

Line Schmeltz (Fagfællebedømmer)
jul. 2016

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Corporate Communications. An International Journal (Tidsskrift)

Line Schmeltz (Fagfællebedømmer)
apr. 2016

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Corporate Communications. An International Journal (Tidsskrift)

Line Schmeltz (Fagfællebedømmer)
sep. 2016

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Corporate Communications. An International Journal (Tidsskrift)

Line Schmeltz (Fagfællebedømmer)
nov. 2016

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Corporate Communications. An International Journal (Tidsskrift)

Line Schmeltz (Fagfællebedømmer)
okt. 2015

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Presse/medie

Supermarkeder gør deres poser grønne hos forbrugerne

Line Schmeltz

31/05/201931/05/2019

22 elementer af mediedækning

Presse/medie