Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 7 Lignende profiler
communication Samfundsvidenskab
Communication Teknik og materialevidenskab
social responsibility Samfundsvidenskab
Corporate Social Responsibility Erhverv og økonomi
museum Samfundsvidenskab
Values Samfundsvidenskab
cause Samfundsvidenskab
event Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2018 2020

Social Intranet in a Public Organization

Schmeltz, L. & Madsen, V. T.

01/08/201801/11/2020

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2010 2019

2 Citationer (Scopus)

Co-creating polyphony or cacophony? A case study of a public organization’s brand co-creation process and the challenge of orchestrating multiple internal voices

Schmeltz, L. & Kjeldsen, A. K., 19 maj 2019, I : Journal of Brand Management. 3, s. 304-316 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Co-creation
Public organizations
Polyphony
Stakeholders
Branding

Corporate Social Responsibility or Corporate Social Control? A mapping and discussion of corporate health promotion in Denmark

Schmeltz, L. & Nisbeth Brøgger, M., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Social control
Corporate Social Responsibility
Health promotion
Denmark
Health

CSR tendenser: En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder

Schmeltz, L., jun. 2019, Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen": A guide for strategic partnerships between NGOs and companies.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportFormidling

Åben adgang
Fil

Building strategic public-private partnerships through CSR communication

Schmeltz, L., 17 mar. 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Fil
Communication
Digital storage
Industry
10 Citationer (Scopus)

Getting CSR communication fit: A study of strategically fitting cause, consumers and company in corporate CSR communication

Schmeltz, L., 2017, I : Public Relations Inquiry. 6, 1, s. 47-72 26 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

social responsibility
cause
communication
Communication
Industry

Aktiviteter 2012 2019

Institut for Kultur og Læring (Organisation)

Line Schmeltz (Formand)
nov. 2019

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Aarhus University Business and Social Science (Ekstern organisation)

Line Schmeltz (Medlem)
mar. 2019apr. 2019

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Institut for Kultur og Globale Studier (CL) (Organisation)

Line Schmeltz (Formand)
feb. 2019

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Migrow: CSR-kommunikation & strategiske partnerskaber

Line Schmeltz (Deltager)
5 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

CSR-Kommunikation: Hvad kan NGOer byde ind med?

Line Schmeltz (Foredragsholder)
5 okt. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Presse/medie

Supermarkeder gør deres poser grønne hos forbrugerne

Line Schmeltz

31/05/201931/05/2019

22 elementer af Mediedækning

Presse/medie