Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Junctures: Junctures of change' in the integration of young refugees
Vitus, K. (PI (principal investigator)), Skovdal, M. (CoI (co-investigator)) & Dånge, L. (Projektdeltager)
Danmarks Frie Forskningsfond | Samfund og Erhverv
01/01/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Integration of power based analysis
Bruselius-Jensen, M., Dånge, L. & Cruz, L. H. D., 30 apr. 2025, (Afsendt) 36 s.Bidragets oversatte titel :Integeret rapport af magtbaserede analyser Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Taking control and reorienting future aspirations: how young refugees in Denmark navigate life between integration and repatriation
Dånge, L., 2023, I: Journal of Ethnic and Migration Studies. 49, 3, s. 655-672 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
14 Citationer (Scopus) -
In the midst of a paradigm shift from integration to repatriation: Insights into the experiences of young refugees and local integration policy workers during 2018 to 2020
Dånge, L., 2022, Aalborg Universitetsforlag. 73 s.Bidragets oversatte titel :Midt i et paradigmeskifte fra integration til repatriering : Indsigt i unge flygtninges og lokale integrationsmedarbejderes oplevelser og erfaringer i årerne 2018 til 2020 Publikation: Ph.d.-afhandling
Åben adgangFil436 Downloads (Pure) -
Can Schools Support HIV/AIDS-Affected Children? Exploring the ‘Ethic of Care’ amongst Rural Zimbabwean Teachers
Campbell, C., Andersen, L. B., Mutzikiwa, A., Madanhire, C., Nyamukapa, C. & Gregson, S., 2016, I: PLOS ONE. 11, 1, s. 1-22 22 s., e0146322.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang22 Citationer (Scopus) -
Factors shaping the HIV-competence of two primary schools in rural Zimbabwe
Campbell, C., Andersen, L. B., Mutsikiwa, A., Pufall, E., Skovdal, M., Madanhire, C., Nyamukapa, C. & Gregson, S., 15 mar. 2015, I: International Journal of Educational Development. 41, s. 226 236 s., 41.Bidragets oversatte titel :Faktorer som påvirker to folkeskolers HIV kompetence i Zimbabwes landdistrikter Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
6 Citationer (Scopus)
Aktiviteter
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Vitus, K. (Forperson), Jahnke, H. (Næstforperson), Holz, K. (Medlem), Jäger, M. (Medlem), Andersen, L. B. (Medlem) & Skovdal, M. (Medlem)
2021 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Institut for Sociologi og Socialt Arbejde (Organisation)
Vitus, K. (Forperson), Skovdal, M. (Næstforperson), Dånge, L. (Medlem), Rytter, M. (Medlem), Grünenberg, K. (Medlem), Poulsen, S. Ø. (Medlem), Kohl, K. S. (Medlem), Shapiro, D. K. (Medlem), Jensen, S. B. (Medlem), Whyte, Z. (Medlem), Barghadouch, A. (Medlem) & Larsen, C. A. (Medlem)
2021 → …Aktivitet: Medlemskab › Bestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Vitus, K. (Forperson), Jahnke, H. (Næstforperson), Holz, K. (Medlem), Jäger, M. (Medlem), Andersen, L. B. (Medlem) & Skovdal, M. (Medlem)
2020 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Vitus, K. (Forperson), Jahnke, H. (Næstforperson), Holz, K. (Medlem), Jäger, M. (Medlem), Andersen, L. B. (Medlem) & Skovdal, M. (Medlem)
2019 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Vitus, K. (Forperson), Jahnke, H. (Næstforperson), Holz, K. (Medlem), Jäger, M. (Medlem), Andersen, L. B. (Medlem) & Skovdal, M. (Medlem)
2018 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe