Projekter pr. år
Fingerprint
Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.
- 1 Lignende profiler
Projekter
- 2 Afsluttet
-
On the Justice and Justification of Just War
Lytje, M. (PI (principal investigator)) & Duedahl, P. (Supervisor)
01/11/2011 → 09/10/2015
Projekter: Projekt › Forskning
-
The War on Terror: Media, Archaeology, Social Memory
Lytje, M. (Projektdeltager)
15/09/2011 → 14/09/2014
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Democracy is opposed to dictatorship: Danish Holocaust memory and the didactic practices of Danish history teachers
Lytje, M., 2023, I: Historical Encounters. 10, 1, s. 130-143 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil47 Downloads (Pure) -
On the Justice and Justification of Just War
Lytje, M., 2016, 194 s.Bidragets oversatte titel :Om den retfærdige krigs retfærdighed og retfærdiggørelse Publikation: Ph.d.-afhandling
-
Challenging Ideas: Theory and Empirical Research in the Social Sciences and Humanities
Lytje, M. (Redaktør), Nielsen, T. K. (Redaktør) & Jørgensen, M. O. (Redaktør), dec. 2015, Newcastle upon Tyne, UK: Cambridge Scholars Press. 210 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Introduction
Lytje, M., Jørgensen, M. O. & Heinsen, J. L., dec. 2015, Challenging Ideas : Theory and Empirical Research in the Social Sciences and Humanities . Lytje, M., Kjersgaard Nielsen, T. & Ottovay Jørgensen, M. (red.). Cambridge Scholars Press, s. 1-6 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Forord/Indledning/efterskrift › Forskning › peer review
Åben adgang -
Enlightenment History, Psychoanalysis and Modernity, The Use and Abuse of Reason, International Society for Intellectual History (ISIH) Conference, Renvall Institute, University of Helsinki, July 2004.
Lytje, M., 2004. 13 s.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper uden forlag/tidsskrift › Forskning