Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
-
Learning to work with stakeholders in ESG (Environmental, Social, Governance) reporting through digital inquiry methods and AI technologies
Ørngreen, R., Henningsen, B. S., Dille, M. H. B., Crovini, C. & Løkke, S.
01/06/2024 → 30/06/2025
Projekter: Projekt › Forskning
-
LABCare: Learning across boundaries in elderly care (LABCare): Enabling expansive learning environments in and across vocational education and workplace practices
Anvik, C. H. (. )., Wegener, C., Vabø, M., Dille, M. H. B. & Vedeler, J. S.
01/12/2023 → 30/11/2028
Projekter: Projekt › Forskning
-
Hybrid learning in aesthetic practices in higher education
Buhl, M., Dille, M. H. B., Hautopp, H. & Tervo, J.
01/06/2022 → 31/12/2025
Projekter: Projekt › Forskning
-
ForskningsCenter for Uddannelse på SOSU-området
Wegener, C., Rohwedder, A., Thomassen, A. O., Møller, B. L., Kordovsky, J., Roed, K. B., Dybdal, R., Schmidt Laursen, A. & Dille, M. H. B.
01/05/2022 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Inclusion of adult immigrants in education, work life, and society.
Dille, M. H. B., Carlsen , A., Lárusdóttir, F. M. & Kristjánsdóttir, H. B.
01/02/2022 → 12/12/2023
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
A Sustainable Model for Change: A description of the design-based research model tested in the project Voices of Immigrants - Inclusion into Education, Work and Society.
Dille, M. H. B. (Producent) & Lárusdóttir, F. M. (Producent), 2024Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Forskning
Åben adgang -
Coversation tool (video/eng version)
Dille, M. H. B. (Producent) & Buhl, M. (Producent), 2024Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Forskning
Åben adgang -
Exploring Hybrid Learning Formats in a Nordic Master’s Programme in Visual Studies and Art Education
Buhl, M., Dille, M. H. B., Hautopp, H. & Tervo, J., maj 2024, NLC Proceedings. Proceedings of the International Conference on Networked Learning, 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgang -
Ledelse af hybride medarbejderroller: Gør kompleksiteten til et fælles anliggende
Dille, M. H. B. & Dindler, C., 9 jan. 2024, Chefgruppen, HK/Kommunal Ledersektionen i Dansk Socialrådgiverforening Socialpædagogerne.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Åben adgang -
NVL Digitalt toolkit (video)
Dille, M. H. B. (Producent) & Buhl, M. (Producent), maj 2024Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Forskning
Åben adgang
Aktiviteter
-
Qualitative Studies (Tidsskrift)
Thomas Duus Henriksen (Redaktør), Rikke Kristine Nielsen (Redaktør) & Maria Hvid Bech Dille (Redaktør)
dec. 2024Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Fil -
Presentation short paper
Maria Hvid Bech Dille (Oplægsholder)
15 maj 2024 → 17 maj 2024Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
TrygFonden (Ekstern organisation)
Maria Hvid Bech Dille (Medlem)
2024 → 2025Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
-
Sustainable Model for Change supports joint Nordic collaborations
Maria Hvid Bech Dille (Konsulent), Fjóla María Lárusdóttir (Konsulent), Hildur Betty Kristjánsdóttir (Konsulent) & Antra Carlsen (Konsulent)
2024Aktivitet: Myndighedsbetjening, konsulentarbejde og øvrig ansættelse › Rådgivning og konsulentarbejde
-
ViLD Annual Conference: ARTificial
Mie Buhl (Arrangør), Juuso Tervo (Arrangør), Maria Hvid Bech Dille (Arrangør), Anders Stig Christensen (Arrangør) & Juuso Tervo (Arrangør)
10 nov. 2023Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Presse/medier
-
-
Nye ph.d.-projekter skal styrke folkeskolens undervisning
Maria Hvid Bech Dille & Pernille Isabella Gersager Nissen
07/11/2017
1 element af Mediedækning
Presse/medie