Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
Projekter
- 1 Afsluttet
-
PERSPECT: Exploring generative AI in PBL Problem Based Learning. New insights from students’ perspectives
Scholkmann, A. (PI (principal investigator)), Schurer, M. H. (Projektdeltager) & Hviid, C. (Projektdeltager)
01/01/2024 → 31/08/2024
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Preschoolers’ Perspectives About Transition to School in Australia and Denmark.
Schurer, M. H., Møller, A. K., Perry, B. & Dockett, S., 2025, I: Early Childhood Education Journal. 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Towards a theory of generative AI in Problem-based Learning: Insights from a design experiment at Aalborg University
Scholkmann, A., Hviid, C. & Schurer, M. H., jul. 2025, (Accepteret/In press) I: Journal of Problem Based Learning in Higher Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Co-designing VR Game Content for Sustainability Education
Schlander, D. H., Jokumsen, L. H., Schurer, M. H. & Møller, A. K., 2024, Design, Learning, and Innovation: 8th EAI International Conference, DLI 2023, Aalborg, Denmark, November 6–7, 2023, Proceedings. Brooks, E., Kalsgaard Møller, A. & Edstrand, E. (red.). Springer, s. 76-95 20 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, Bind 589 ).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Exploring teachers' learning in supporting children’s digital play
Brooks, E. & Højslet Schurer, M., 2023, (Under udarbejdelse) I: European Early Childhood Education Research Journal.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Inddragelsen af børneperspektivet i evaluering af skoleparathed.
Højslet Schurer, M. & Møller, A. K., 25 aug. 2023, I: Cepra-Striben. 32, 4, s. 4 - 18 13 s., 32.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil258 Downloads (Pure)
Presse/medier
-
Ph.d.-forsker gør børns overgange mellem børnehave og skole til en større videnskab
24/02/2019
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Hun er ved at gøre børns overgange til en større videnskab
24/02/2019 → 24/02/2019
3 elementer af Mediedækning
Presse/medie