Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
Projekter
- 1 Afsluttet
-
PERSPECT: Exploring generative AI in PBL Problem Based Learning. New insights from students’ perspectives
Scholkmann, A., Højslet Schurer, M. & Hviid, C.
01/01/2024 → 31/08/2024
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Co-designing VR Game Content for Sustainability Education
Schlander, D. H., Jokumsen, L. H., Schurer, M. H. & Møller, A. K., 2024, Design, Learning, and Innovation: 8th EAI International Conference, DLI 2023, Aalborg, Denmark, November 6–7, 2023, Proceedings. Brooks, E., Kalsgaard Møller, A. & Edstrand, E. (red.). Springer, s. 76-95 20 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, Bind 589 LNICST).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Exploring teachers' learning in supporting children’s digital play
Brooks, E. & Højslet Schurer, M., 2023, (Under udarbejdelse) I: European Early Childhood Education Research Journal.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Inddragelsen af børneperspektivet i evaluering af skoleparathed.
Højslet Schurer, M. & Møller, A. K., 25 aug. 2023, I: Cepra-Striben. 32, 4, s. 4 - 18 13 s., 32.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil102 Downloads (Pure) -
Integrating Digital Technologies in Teaching and Learning Through Participation: Case Studies from the Xlab – Design, Learning, Innovation Laboratory
Brooks, E., Møller, A. K. & Schurer, M. H., 2023, Methodology for Research with Early Childhood Education and Care Professionals: Example Studies and Theoretical Elaboration. Wallerstedt, C., Brooks, E., Eriksen Ødegaard, E. & Pramling, N. (red.). Springer, s. 99-120 22 s. (International Perspectives on Early Childhood Education and Development, Bind 38).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgangFil25 Downloads (Pure) -
Children’s memories of starting school: Building and sharing transitions capital
Højslet Schurer, M., Dockett, S. & Perry, B., sep. 2022, I: Australasian Journal of Early Childhood. 47, 3, s. 181-192 12 s., 3.Bidragets oversatte titel :Børns minder om skolestarten. Erhverve og dele overgangskapital Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Presse/medier
-
Ph.d.-forsker gør børns overgange mellem børnehave og skole til en større videnskab
24/02/2019
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Hun er ved at gøre børns overgange til en større videnskab
24/02/2019 → 24/02/2019
3 elementer af Mediedækning
Presse/medie