Projekter pr. år
Personlig profil
Eksterne ansættelser
Professor 2, Oslo Metropolitan University
1 aug. 2017 → 1 aug. 2019
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
-
Computational Thinking som organisatorisk kapacitetsopbygningsudfordring i grundskolen
Misfeldt, M., Brink Allsopp, B., Møller, A. K., Brooks, E. & Spikol , D.
Projekter: Projekt › Andet
-
Community Drive: Community Drive: Teaching Children And Young People To Transform Cities Through Community And Data-driven Methods
Magnussen, R. (Projektleder), Mechlenborg, M. (Projektdeltager), Pedersen, D. B. (Projektdeltager), Stjernfelt, F. (Projektdeltager), Larsen, B. (Projektdeltager), Misfeldt, M. (Projektdeltager), Ejsing-Duun, S. (Projektdeltager), Hanghøj, T. (Projektdeltager), Andersen, H. T. (Projektansøger), Christensen, T. H. B. (Projektdeltager), E. Mogensen, P. (Projektdeltager), Pedersen, J. M. (Projektdeltager), de Neergaard, M. (Projektdeltager), Rasmussen, L. L. L. M. M. (Projektkoordinator), Rusmann, A. (Projektdeltager), Hvillum, L. S. Ø. (Projektdeltager), Fog, H. S. (Projektdeltager), Reng, L. (Projektdeltager) & Saddiqa, M. (Projektdeltager)
01/05/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler
Hvillum, L. S. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.
01/10/2016 → 30/04/2017
Projekter: Projekt › Forskning
-
Publikationer
-
Desirable and realistic futures of the university: a mixed-methods study with teachers in Denmark
Pischetola, M., Stenalt, M. H., Nøhr, L., Hagood, D. E. & Misfeldt, M., 2024, I: International Journal of Educational Technology in Higher Education. 21, 1, 29.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil2 Downloads (Pure) -
Twenty years of research on technology in mathematics education at CERME: a literature review based on a data science approach
Herfort, J. D., Tamborg, A. L., Meier, F., Allsopp, B. B. & Misfeldt, M., feb. 2023, I: Educational Studies in Mathematics. 112, 2, s. 309-336 28 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review (oversigtsartikel) › peer review
Åben adgangFil2 Citationer (Scopus)58 Downloads (Pure) -
Changes, Longings, and Potentials for Future Pedagogical Practices: Investigating University Teachers’ Experiences During the Spring 2020 Lockdown
Nøhr, L., Løkkegaard, E. B., Horak, R., Stenalt, M. H. & Misfeldt, M., 2022, Advances in Quantitative Ethnography. Wasson, B. & Zörgő, S. (red.). Springer, s. 318-333 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
CAS from an assessment point of view: Challenges and potentials
Jankvist, U. T., Dreyøe, J., Geraniou, E., Weigand, H. G. & Misfeldt, M., 25 maj 2021, Mathematics Education in the Digital Age: Learning, Practice and Theory. Routledge, s. 99-120 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
5 Citationer (Scopus) -
Material representations in mathematical research practice
Willum Johansen, M. & Misfeldt, M., 1 sep. 2020, I: Synthese. 197, 9, s. 3721-3741 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Fil7 Citationer (Scopus)307 Downloads (Pure)
Forskningsdatasæt
-
Topic model of cerme
Herfort, J. D. (Bidrager), Tamborg, A. L. (Bidrager), Meier, F. M. (Bidrager), Allsopp, B. B. (Bidrager) & Misfeldt, M. (Bidrager), Zenodo, 2022
DOI: 10.5281/zenodo.6319517, https://zenodo.org/record/6319517
Datasæt
-
Topic model of cerme
Herfort, J. D. (Bidrager), Tamborg, A. L. (Bidrager), Meier, F. M. (Bidrager), Allsopp, B. B. (Bidrager) & Misfeldt, M. (Bidrager), Zenodo, 2022
DOI: 10.5281/zenodo.7235629, https://zenodo.org/record/7235629
Datasæt
Aktiviteter
-
PhD kursus: Tværfaglighedens videnskabsteori
Christian Ydesen (Arrangør), Keld Thorgård (Deltager), Lars Bang Jensen (Deltager), John Benedicto Krejsler (Deltager), Nanna Ramsing Enemark (Deltager), Louise Amstrup (Deltager) & Morten Misfeldt (Deltager)
18 aug. 2021 → 19 aug. 2021Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
Fil -
Diagram Workshop AAU
Frederik Stjernfelt (Arrangør) & Morten Misfeldt (Arrangør)
28 sep. 2018Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
at følge tilblivelsen af matematiske objekter
Morten Misfeldt (Foredragsholder)
28 sep. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Learning Analytics Summer Institutes (LASI) Nordic 2018
Morten Misfeldt (Arrangør)
29 aug. 2018 → 30 aug. 2018Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Learning Analytics Summer Institute
Morten Misfeldt (Arrangør)
28 sep. 2017 → 29 sep. 2017Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Presse/medier
-
Forskere: Godt, at målstyringen rulles baglæns
Jens Rasmussen & Morten Misfeldt
11/04/2019
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
-
Kan metode fra Singapore gøre danske børn skarpe til matematik?
12/11/2018
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Domsudsagn med belæg. En kritik af professor Jeppe Bundsgaards projekt og praksis
16/04/2018
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-