Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 2 Lignende profiler
Splines Teknik og materialevidenskab
Computer games Teknik og materialevidenskab
Learning systems Teknik og materialevidenskab
Computational complexity Teknik og materialevidenskab
Decision making Teknik og materialevidenskab
Feedback Teknik og materialevidenskab
Experiments Teknik og materialevidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2015 2016

  • 5 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Bog

Intrinsically Motivated Reinforcement Learning: A Promising Framework for Procedural Content Generation

Shaker, N., 2016, IEEE Computational Inteligence in Games. IEEE

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Procedural Content Generation in Games

Shaker, N., Togelius, J. & J. Nelson, M., 2016, Springer.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

3 Citationer (Scopus)

Transfer Learning for Cross-Game Prediction of Player Experience

Shaker, N. & Abou-Zleikha, M., 2016, IEEE Computational Inteligence in Games 2016. IEEE

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

5 Citationer (Scopus)
357 Downloads (Pure)

Evolving Random Forest for Preference Learning

Abou-Zleikha, M. & Shaker, N., 2015, Applications of Evolutionary Computation: 18th European Conference, EvoApplications 2015, Copenhagen, Denmark, April 8-10, 2015, Proceedings. Mora, A. M. & Squillero, G. (red.). Springer, s. 318-330 (Lecture Notes in Computer Science, Bind 9028).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
5 Citationer (Scopus)
247 Downloads (Pure)

Preference learning with evolutionary Multivariate Adaptive Regression Spline model

Abou-Zleikha, M., Shaker, N. & Christensen, M. G., 2015, IEEE Congress on Evolutionary Computation (CEC) . IEEE Press, s. 2184 - 2191 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Splines
Learning systems
Computational complexity
Decision making
Feedback