Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 1 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

Publikationer

  • 7 Konferenceartikel i proceeding
  • 2 Softwareprogram
  • 1 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Konferenceabstrakt i proceeding

Applied Gamification in Self-guided Exhibitions: Lessons learned from theory and praxis

Vistisen, P., Selvadurai, V. & Krishnasamy, R. K., 2020, (Accepteret/In press) Gamescope: The potential for gamification in digital and analogue places. Hansen, O. E., Jensen, T. & Rosenstand, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, 29 s. (e-bøger fra InDiMedia).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
  • 263 Downloads (Pure)

    Our Museum Game: A Collaborative Game for User-Centered Exhibition Design

    Madsen, K. M. & Krishnasamy, R., jul. 2020, ArtsIT 2019: Interactivity & Game Creation. Springer, 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  • Designing Digital Exploration Games for Automated Exhibition Sites

    Krishnasamy, R., 2019, Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning, ECGBL 2019. Academic Conferences and Publishing International, s. 890-897 8 s. (Proceedings of the European Conference on Games-based Learning).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  • Towards Game-Guided Exploration Systems for Self-Facilitated Exhibitions

    Krishnasamy, R., 2019, EVA London 2018 Electronic Visualisation in Arts and Culture: Proceedings. British Computer Society, s. 164-171 8 s. (Electronic Workshops in Computing).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskning

    Åben adgang
    Fil
  • 3 Downloads (Pure)

    Aratag: Give your visitors a digital experience

    Vistisen, P., Selvadurai, V., Krishnasamy, R. K. & Smed, S. G., 2018

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformSoftwareprogramForskning

  • Aktiviteter

    The Our Museum Game: Kreativ udvikling af ny formidling

    Kristina Maria Madsen (Foredragsholder) & Rameshnath Krishnasamy (Foredragsholder)

    3 mar. 2020

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    Kulturmødet Mors 2019

    Kristina Maria Madsen (Oplægsholder) & Rameshnath Krishnasamy (Oplægsholder)

    22 aug. 2019

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    18th Symposium for School Museums and History of Education Collections.

    Rameshnath Krishnasamy (Foredragsholder)

    3 jul. 2019

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Exertion Games Lab (XGL)

    Rameshnath Krishnasamy (Gæsteforsker)

    20 okt. 20184 jan. 2019

    Aktivitet: Gæsteophold ved andre institutioner

    Field test of Aratag mobile app

    Peter Vistisen (Andet), Vashanth Selvadurai (Andet) & Rameshnath Krishnasamy (Andet)

    12 jul. 201812 aug. 2018

    Aktivitet: Andet

    Presse/medier

    Jagten på den perfekte app

    Rameshnath Krishnasamy & Majken Astrup

    01/08/2018

    1 element af Mediedækning

    Presse/medie

    Hals Museum bliver selvbetjent

    Rameshnath Kala Krishnasamy

    01/05/2018

    3 elementer af Mediedækning

    Presse/medie