Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 4 Lignende profiler
tourist attraction Geo- og miljøvidenskab
museum Geo- og miljøvidenskab
Application programs Teknik og materialevidenskab
Museums Teknik og materialevidenskab
Bluetooth Teknik og materialevidenskab
Smartphones Teknik og materialevidenskab
Labels Teknik og materialevidenskab
Augmented reality Teknik og materialevidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2016 2020

Publikationer 2010 2019

Applied Gamification in Self-guided Exhibitions: Lessons learned from theory and praxis

Vistisen, P., Selvadurai, V. & Krishnasamy, R. K., 2019, (Accepteret/In press) Gamescope: The potential for gamification in digital and analogue places. Hansen, O. E., Jensen, T. & Rosenstand, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, 29 s. (e-bøger fra InDiMedia).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Application programs
Augmented reality
Serious games

Designing Digital Exploration Games for Automated Exhibition Sites

Krishnasamy, R., 2019, (Afsendt) I : Academic Bookshop Proceedings Series.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikel i tidsskriftForskningpeer review

Museums
Communication
Bluetooth
Mobile devices
Labels

Towards Game-Guided Exploration Systems for Self-Facilitated Exhibitions

Krishnasamy, R., 2019, Electronic Visualisation and the Arts. s. 164-171 8 s. (BCS eWiC).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Museums
System theory
Labels

Aratag: Give your visitors a digital experience

Vistisen, P., Selvadurai, V., Krishnasamy, R. K. & Smed, S. G., 2018

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformSoftwareprogramForskning

tourist attraction
museum

Big Ocean Window: BOW

Vistisen, P., Selvadurai, V. & Krishnasamy, R. K., jul. 2018

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformSoftwareprogramRådgivning

Ocean
Predator
Animals
Giant
Monitor

Aktiviteter 2016 2019

Kulturmødet Mors 2019

Kristina Maria Madsen (Oplægsholder), Rameshnath Krishnasamy (Oplægsholder)
22 aug. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

18th Symposium for School Museums and History of Education Collections.

Rameshnath Krishnasamy (Foredragsholder)
3 jul. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Exertion Games Lab (XGL)

Rameshnath Krishnasamy (Gæsteforsker)
20 okt. 20184 jan. 2019

Aktivitet: Gæsteophold ved andre institutioner

Field test of Aratag mobile app

Peter Vistisen (Andet), Vashanth Selvadurai (Andet), Rameshnath Krishnasamy (Andet)
12 jul. 201812 aug. 2018

Aktivitet: Andet

The Our Museum Game

Kristina Maria Madsen (Oplægsholder), Rameshnath Krishnasamy (Oplægsholder)
4 apr. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragUndervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

Presse/medie

Jagten på den perfekte app

Rameshnath Krishnasamy & Majken Astrup

01/08/2018

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Hals Museum bliver selvbetjent

Rameshnath Kala Krishnasamy

01/05/2018

3 elementer af Mediedækning

Presse/medie