Årets underviser 2020 ved Studienævn for Byggeri, By og Miljø, Aalborg Universitet

Pris: Undervisningspriser

Professor Per Møldrup er valgt på baggrund af følgende indstilling fra de studerende:

En fænomenal underviser, som formidler det mest essentielle.

Aktiverer os i løbet af undervisningen med relevante spørgsmål. Vi går altid fra Pers undervisning med interesse og iver for selv at gribe fat i flere emner, og for at selv at læse og studere videre. Uanset hvilken problemstilling, vi er stødt på, har han givet sin viden og ekspertise videre og har hjulpet os med at analysere problemet.

Per er altid smilende og glad og altid klar til at komme med råd og vejledning. Han er ganske enkelt et niveau over de fleste andre undervisere.
Grad af anerkendelseLokal
Tildelende organisationerStudienævn for Byggeri, By og Miljø, Aalborg Universitet

Tildelt ved begivenhed

BegivenhedstitelDimission 2020