Øget fokus på overgang til eud efter avu

Projektdetaljer

Beskrivelse

Projektets formål er at facilitere, kvalificere og evaluere de tværgående erfaringer fra et rammeforsøg under Undervisningsministeriet, der har fokus på at øge avu-kursisters overgang til og gennemførelse af erhvervsuddannelse.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/06/201431/12/2015

Emneord

  • AVU
  • overgang
  • eud
  • udsatte unge
  • læring
  • pædagogik
  • lærere
  • vuc
  • uddannelse

Publikation

  • 1 Rapport
  • 1 Tidsskriftartikel

How can upper secondary schools educate youth to become democratic and innovative? Theoretical and empirical analyses of Inquiry Based Education

Bidragets oversatte titel: Hvordan kan ungdomsuddannelserne sikre at alle unge demokratiske og innovative uddannelser: Teoretiske og empiriske analyser af Inquiry Based EducationJensen, U. H. & Louw, A. V., 1 okt. 2016, I : Nordic Studies in Education. 36, 3, s. 229-241 13 s., 3.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil
  • 137 Downloads (Pure)
    Åben adgang
    Fil
    69 Downloads (Pure)