Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Et forskningsprojekt, som undersøger anvendelsen af digitale læringsplatforme i folkeskolen. Fokus på at undersøge den faktiske virkelighed ude på skolerne. Fremtidsværksted bruges som metode til at facilitere nogle workshops med grupper af pædagogisk personale fra forskellige skoler i landet. Der er 15 skoler med i projektet, fordelt rundt i landet.
Kort titel | læringsplatforme |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/10/2016 → 30/04/2017 |
Emneord
- Digitale platforme
-
Digital learning platforms and development of professional teachers’ key competences
Lars Birch Andreasen (Foredragsholder) & René B. Christiansen (Oplægsholder)
24 mar. 2017Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
NERA congress
Lars Birch Andreasen (Deltager)
23 mar. 2017 → 25 mar. 2017Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Brugerinddragelse i brug og integration af læringsplatforme
Dirckinck-Holmfeld, L., 2019, I: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 06, s. 106-132 27 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Lærerarbejdets transformationer, digitale læringsplatforme og læreres professionelle kernekompetencer
Christiansen, R. B. & Andreasen, L. B., 2019, I: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 4, 6, s. 134-151Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
International litteratur om anvendelsen af digitale læringsplatforme - et systematisk review
Tamborg, A. L., Bjerre, A. R., Albrechtsen, T. R. S., Andreasen, L. B. & Misfeldt, M., 2017, 1 udg. København: Aalborg Universitet. 16 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Åben adgangFil184 Downloads (Pure)