Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Augmented reality som innovativt og interaktivt redskab – eksemplificeret ved læren om lunger og respiration i anatomi og fysiologi for sygeplejestuderende med fokus på visuelle læringspotentialer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/2015 → 31/12/2015 |
Samarbejdspartnere
- VIA University College
Emneord
- augmented reality
- læring
- læringsdesign
- visuel læring
Aktiviteter
-
Didaktiske perspektiver på digitalisering i voksenpædagogik
Mie Buhl (Foredragsholder)
27 sep. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
5th International Conference on Designs for Learning
Mie Buhl (Deltager)
18 maj 2016 → 20 maj 2016Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Projekter
- 1 Igangværende
-
Exploring the potential of the visual for knowledge generation
01/01/2016 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Augmented Reality as Wearable Technology in Visualizing Human Anatomy
Rahn, A. & Buhl, M., 2016, Designs for Learning 2016 conference: Short papers. s. 76-81 5 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgang -
Augmented reality som wearable: et design for visuel læring i sygeplejerskeuddannelsens anatomiundervisning
Buhl, M. & Rahn, A., 2015, I: Læring og Medier. 8, 14, 24 s., 10.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang