Customer Relations Management i Nordjyske Virksomheder (CRM) - Markman

Beskrivelse

Formålet for aftalen er at foretage undersøgelser og afholde workshops indenfor Customer Relations Management (CRM) i Nordjyske Virksomheder. Projektet har til formål at undersøge: 1. at undersøge omfanget af Nordjyske virksomhedslederes opmærksomhed omkring behovet for styrkelse af kunderelationer samt de strategier og værktøjer, de anvender i opbygningen af disse relationer, 2. at vurdere resultatet af deres indsats på området gennem analyse af deres kunders opfattelse af disse indsatser, 3. at afdække behovet for kapacitetsopbygning af Nordjyske virksomheder med henblik på at øge deres færdigheder mht. udvikling af kunderelationer, 4. at bruge de empiriske undersøgelsesresultater som grundlag for yderligere teoriudvikling på feltet samt at give handlingsanvisninger til virksomhedsledere, brancheorganisationer samt amtslige og kommunale erhvervsudviklingsinstanser. Finansiering: MARKMAN, Sofiendalsvej 70, 9200 Aalborg SV, Denmark
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/05/200230/04/2004