Det Kinesisk-nordiske netværk for kvinde- og kønsstudier

• Siim, Birte (Projektdeltager)
  • Milwertz, Cecilia (Projektdeltager)
  • Lie, Merete (Projektdeltager)
  • Jie, Zhao (Projektdeltager)
  • Stoltz, Pauline (Projektdeltager)
  • Borchorst, Anette (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Netværket blev oprettet i 2002 og afholder konferencer hvert 3. år. I 2002 i Shanghai, i 2005 in Lund, i 2008 i Kunmin, Yunnan og konferencen i 2011 planlægges  afholdt på Aalborg University. Anette Borchorst og Birte Siim er medlemmer af arrangementskomiteen for den fjerde kiniske-nordiske konference for kvinde- og kønsstudier. Den første phd-konference blev afholdt på Nordisk Institut, Fudan Universitet i november 2009 med titlen: Gender and the Interface of the Global and the Local: Perspectives for China and the Nordic countries.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato31/08/200220/05/2005

Samarbejdspartnere

• Yunnan Academy of Social Sciences (Projektpartner)
    • Malmø Högskole (Projektpartner)
    • NIAS, KU (Projektpartner)
    • Norwegian University of Science and Technology (Projektpartner)

• <ingen navn>

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.