DMB / DUS - Byrum - Konference 2009 - 100.000 kr. (eksterne midler)

• Harder, Henrik (Projektdeltager)
  • Bro, Peter (Projektdeltager)
  • Glud, Louise Nørgaard (Projektdeltager)
  • Nielsen, Thomas Sick (Projektdeltager)
  • Majgaard Krarup, Jonna (Projektdeltager)
  • Elmer, Christina Øllegaard (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Midler er blevet givet til konferencen "Byliv og byrumskvalitet: Ny viden, metoder og vidensbehov". Konferencen vil blive holdt i København den 24. Juni 2009 på Det Kongelige Akademi, Arkitekturskole (RA) arrangeret af Aalborg Universitet i samarbejde med Det Kongelige Akademi, Arkitekturskole (RA). Hovedmålet med konferencen er at introducere ny teori og nyeste methodologi indenfor overvågning og analyse af byliv og bykvalitet for et dansk publikum, og at samle forskningsgrupper og "slut-bruger" institutioner f.eks. kommuner i Danmark som har modtaget støtte fra REaldania til aktiviteter and forskning angående byliv og bykvalitet. Opdragsgiver: Mads Farsøe, Projektkonsulent, Byens kvaliteter, Realdania.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/09/200801/07/2009

Samarbejdspartnere

• Life, KU ekstern (Projektpartner)
  • Karch ekstern (Projektpartner)

Finansiering

• <ingen navn>

Emneord

• transport mobilitet arkitektur planlægning

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.