Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/2013 → 31/12/2015 |
Samarbejdspartnere
- IT University of Copenhagen (Projektpartner)
- UC Nordjylland (Projektpartner)
- UC Copenhagen (Projektpartner)
- University College Copenhagen (Projektpartner)
- LEGO Fonden (Projektpartner)
Emneord
- Læring
- teknologi
- folkeskole
- leg
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Aktiviteter
- 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
KEYNOTE: “World creation” How might we educate the citizens of the future to be thoughtful creators?
Ejsing-Duun, S. (Foredragsholder)
19 jun. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
Publikation
-
Design thinking and imitatio in an educational setting
Tosca, S. & Ejsing-Duun, S., 21 jun. 2017, I: Digital Creativity. 28, 3, s. 240-253Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
1 Citationer (Scopus) -
Digital produktion: Deltagelse og læring
Sørensen, B. H. (Redaktør), Levinsen, K. T. (Redaktør) & Skovbjerg, H. M. (Redaktør), 2017, 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S. (Undervisning og læring).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Elevernes digitale produktion og eleverne som didaktiske designere: Introduktion
Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., 2017, Digital Produktion: Deltagelse og læring. Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 11-26 16 s. (Undervisning og læring).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review