Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Et forskningsprojekt med focus på at initiere et nyt forskningsområde indenfor Engineering Education med fokus på følelsers betydning i ingeniøruddannelserne.
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/03/2020 → … |
Samarbejdspartnere
- Umeå University
- Queensland University of Technology
- University College London
- University of Aveiro
- University of Johannesburg
- Universiti Teknologi Malaysia
- Purdue University
- Virginia Polytechnic Institute and State University
- Malaysia University of Science and Technology
- Swiss Federal Institute of Technology Lausanne
FN's verdensmål
I 2015 blev FN-landene enige om 17 verdensmål til at bekæmpe fattigdom, beskytte planeten og sikre velstand for alle. Dette projekt bidrager til følgende verdensmål:
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Aktiviteter
- 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
-
Combined writing seminar and spring school
Bøgelund, P. (Deltager), Lönngren, J. (Deltager), Bellocchi, A. (Deltager), Berge, M. (Deltager), Direito, I. (Deltager), L. Huff, J. (Deltager), Mohd-Yusof, K. (Deltager), Murzi, H. (Deltager), FARAHWAHIDAH BINTI ABDUL RAHMAN , N. (Deltager) & Tormey, R. (Deltager)
31 mar. 2022Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
Publikation
- 1 Review (oversigtsartikel)
-
Emotions in Engineering Education: A Configurative Meta-Synthesis Systematic Review
Lönngren, J., Bellocchi, A., Berge, M., Bøgelund, P., Direito, I., Huff, J., Mohd-Yosuf, K., Murzi, H., Rahman , N. F. B. A. & Tormey, R., okt. 2024, I: Journal of Engineering Education. 113, 4, s. 1287-1326 40 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review (oversigtsartikel) › peer review
Åben adgangFil4 Citationer (Scopus)34 Downloads (Pure)