Projektdetaljer

I sommeren 2020 indførte regeringen en ny frivillig bæredygtighedsklasse i bygningsreglementet. Den skal afprøves og evalueres over de næste to år. Formålet med dette projekt er:
- At udvikle et projektdesign til opsamling af data og evaluering af den frivillige bæredygtighedsklasse (FBK) i den toårige testperiode.
- At udvikle et funktionsdygtigt system til indsamling, strukturering og opbevaring af data samt klargøring af data til præsentation.
- At opsamle og evaluere erfaringerne med afprøvningen af den frivillige bæredygtighedsklasse.
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato01/02/202031/12/2024

Samarbejdspartnere

• Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.