Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Dette projekt falder indenfor en fokuseret udviklings- og forskningsindsats sat i gang af UCN Aalborg i 2011. Ambitionen og formålet med udviklingsprojekt ”Dans med fremtiden” og dens tilknyttet forskningsprojekt er at afprøve og undersøge en innovativ tilgang til ledelsen af læring, udviklingsprocesser og organisatiosnudvikling . Dette studie vil både være en casebeskrivelse fra de specifikke kunstbaserede forløb på institutionerne (praksisafprøvning for de deltagende undervisere) og et bredere kvalitativt studie, som går ud på at dokumentere og formidle æstetiske og kunstneriske tilgange til læring og organisationsudvikling.
Akronym | ABC-U |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/08/2011 → 29/02/2012 |
Samarbejdspartnere
- University College of Northern Denmark (Projektpartner)
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Emotions and Learning in Arts-based Practices of Educational Innovation
Chemi, T. & Jensen, J. B., 2015, Dealing with Emotions: A Pedagogical Challenge to Innovative Learning. Lund, B. & Chemi, T. (red.). Rotterdam, Holland: Brill | Sense, s. 21-36 15 s. (Creative Education Bookseries, Bind 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
3 Citationer (Scopus) -
Kunstbaseret Innovation på Professionsuddannelse. Et Aktionsforskningsprojekt
Jensen, J. B. & Chemi, T., 2013, UCN Forlag. 17 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Læring i bunden af U'et: Kunstbaseret læring og processer på pædagoguddannelse
Chemi, T., 2013, Dans med fremtiden: Nye trin til innovation i velfærdssektoren. Iversen, A-M., Kanstrup, A. M., Staugaard, H. J. & Boelsmand, J. (red.). Aalborg: UCN Forlag, s. 26-64 39 s. (UCN Seriehæfte; Nr. 6).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning