Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
A project investigating interactions in a science/technology primary classrooms before and after it had been renovated and redesigned.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/06/2014 → 30/06/2015 |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Projekter
- 1 Igangværende
-
DigHumLab
Ryberg, T., Raudaskoski, P. L., Otrel-Cass, K., McIlvenny, P. B., Davidsen, J. G., Dirckinck-Holmfeld, L., Larsen, M. C., Vuust, J., Mouritzen, P., Laursen, M. R. & Christensen, L. L.
Forsknings- og uddannelses-ministeriet
01/01/2013 → …
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
- 2 Rapport
-
Learning Spaces: NyNaturfag - Fremtidens Naturfagslokale - Project Report
Otrel-Cass, K., Harter, C. D. & Agerbo, J. N., 2015, Department of Learning and Philosophy, Aalborg University. 40 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Åben adgangFil240 Downloads (Pure) -
Læringsmiljøer: NyNaturfag - Fremtidens Naturfagslokale - Projektrapport
Otrel-Cass, K., Harter, C. D. & Agerbo, J. N., 2015, Aalborg: Aalborg Universitet. Institut for Læring og Filosofi. 40 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Åben adgangFil547 Downloads (Pure)