Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/2012 → 31/12/2013 |
Samarbejdspartnere
- Forlaget Rosinante (Projektpartner)
- Kommunernes Biblioteksforening (Projektpartner)
- VIA (Projektpartner)
- VIA University College (Projektpartner)
Fingerprint
Aktiviteter
-
Billedstrøm(me) - Visuel kultur kompetencer
Buhl, M. (Foredragsholder)
8 okt. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
13th European Conference on e-Learning
Buhl, M. (Deltager)
30 okt. 2014 → 31 okt. 2014Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Jahrestagung 2014 der Kommission Pädagogische Anthropologie
Buhl, M. (Deltager)
6 okt. 2014 → 8 okt. 2014Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Projekter
- 1 Afsluttet
-
NoVA: Nordic Visual Studies and Art Education
Buhl, M. (Andet), Ejsing-Duun, S. (Andet), Kallio-Tavin, M. (Andet), Goetlund, A. (Andet), Tavin, K. (Andet), Lind, U. (Andet) & Aure, V. (Andet)
01/04/2011 → 01/09/2018
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
The “animalized humans” – the reformulated body: A discussion of the phenomenon of Japanese Catgirls motivated by a Danish school project
Buhl, M., 2018, Tiere : Pädagogische-antropologische Reflexionen. Bilstein, J. & Westphal, K. (red.). Wiesbaden: Springer, s. 211-227 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Fra TAVS til iTAVS: Remediering af en bog
Buhl, M., 2014, Bevægende børnelitteratur : Udviklingsprojekt afslører digital læselyst. Frausing, G. & Quist Henkel, A. (red.). Kommunernes Skolebiblioteksforening, s. 60-63 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til rapport › Forskning
-
iTAVS som visuel kultur og læringsressource
Buhl, M., 2014, Bevægende børnelitteratur: Udviklingsprojekt afslører digital læselyst. Frausing, G. & Quist Henkel, A. (red.). Kommunernes Skolebiblioteksforening, s. 8-17 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til rapport › Forskning