Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 04/10/2004 → 31/07/2006 |
Aktiviteter
-
Smag på Iværksætteri Studentervæksthus Aarhus: Viral markedsføring
Christensen, J. R. (Foredragsholder)
20 nov. 2013Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Multimodal emergens som kommunikativt og æstetisk udtryk
Bonde, A. (Foredragsholder)
29 nov. 2012Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
6th International Conference on Multimodality
Bonde, A. (Deltager)
22 aug. 2012 → 24 aug. 2012Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Bogserie: Filmanalyse, TV-analyse og Analyse af transmedier.
Christensen, J. R. (Projektleder), Sørensen, A. S. (Projektdeltager), Birger Langkjær, B. (Projektdeltager), Graham, B. R. (Projektdeltager), Agger, G. M. (Projektdeltager), Philipsen, H. (Projektdeltager), Haastrup, H. K. (Projektdeltager), Nielsen, J. I. (Projektdeltager), Rygaard, J. (Projektdeltager), Povlsen, K. K. (Projektdeltager), Hansen, K. T. (Projektdeltager), Gemzøe, L. S. (Projektdeltager), Hartvigson, N. H. (Projektdeltager), Hansen, O. E. (Projektdeltager), Cristoffanini, P. R. (Projektdeltager), Lauridsen, P. S. (Projektdeltager), Allingham, P. (Projektdeltager), Christiansen, S. L. (Projektleder), Simonsen, T. M. (Projektdeltager), Grodal, T. K. (Projektdeltager), Hansen, L. H. (Projektdeltager), Madsen, K. H. (Projektdeltager) & Hartvigson, N. H. (Projektdeltager)
01/09/2014 → 31/12/2019
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Køn og seksualitet i reklamer
Christensen, J. R., 1 mar. 2012Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Undervisning
-
Neverland: Peter Pan Prequel
Christensen, J. R., 2012, I: Kulturkapellet : tidsskrift for kunst- og kulturformidling. 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
-
Virale reklamevideoer: Transgression, markedsføring og sociale medier
Christensen, J. R. & Hansen, O. E., 2012, Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. Stigel, J. (red.). Aarhus: Systime Academic, s. 203-231 29 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review