Normal og atypisk sprogudvikling hos danske førskolebørn og skolebørn med standardisering af dansk test der måler grammatiskforståelse

Projektdetaljer

StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/200801/01/2010

Finansiering

  • Forskningsråd for Kultur og Kommunikation

Publikation

  • 1 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Tidsskriftartikel

Executive Functions in the assessment of bilingual children with language impairment

Jensen de López, K. M. & Baker, A. E., 2015, Assessing Multilingual Children: Disentangling Bilingualism from Language Impairment. Armon-Lotem, S., de Jong, J. & Meir, N. (red.). Channel View Publications, s. 277-299

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2 Citationer (Scopus)

De interpersonelle betingelser for den kommunikative udvikling og omvendt

Jensen de López, K. M., 2013, I : Kognition & Paedagogik. 23, 90, s. 58-75 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review