Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/11/2017 → 01/11/2020 |
Fingerprint
Aktiviteter
-
Troubling pedagogies through research. Reading research on students’ reflections as reflective and diffractive processes
Antonia Scholkmann (Oplægsholder) & Kathrin Otrel-Cass (Oplægsholder)
24 aug. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Students understanding of (their own) competences in problem-based curricula. An analysis through the lens of Cultural Historical Activity Theory (CHAT)
Antonia Scholkmann (Oplægsholder), Tobias Alexander Bang Tretow-Fish (Oplægsholder), Kathrin Otrel-Cass (Andet) & Elisabeth Lauridsen Lolle (Foredragsholder)
2 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Experiences from implementation of a flipped and integrated semester structure and supporting baseline studies
Nicolaj Riise Clausen (Oplægsholder), Anders Melbye Boelt (Oplægsholder) & Nanna Svarre Kristensen (Oplægsholder)
18 aug. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Researching PBL competences by exploring students experience of their practice
01/07/2019 → 30/06/2022
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
New Forms of Collaboration
Sørensen, M. T., Bruun-Pedersen, J. R., Ryberg, T. & Velmurugan, G., 12 maj 2023, PBL in a Digital Age. Kolmos, A. & Ryberg, T. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 69-89 (Studies into Problem Based Learning in Higher Education; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Participant Direction
Boelt, A. M. & Clausen, N. R., 2023, PBL in a Digital Age. Kolmos, A. & Ryberg, T. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 39-52 (Studies into Problem Based Learning in Higher Education; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
PBL Competences and Progression
Scholkmann, A., Boelt, A. M., Lolle, E. L. & Kolmos, A., 12 maj 2023, PBL in a Digital Age. Kolmos, A. & Ryberg, T. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 103-116 (Studies into Problem Based Learning in Higher Education; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang