Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/11/2017 → 01/11/2020 |
Fingerprint
Aktiviteter
-
Troubling pedagogies through research. Reading research on students’ reflections as reflective and diffractive processes
Scholkmann, A. (Oplægsholder) & Otrel-Cass, K. (Oplægsholder)
24 aug. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Students understanding of (their own) competences in problem-based curricula. An analysis through the lens of Cultural Historical Activity Theory (CHAT)
Scholkmann, A. (Oplægsholder), Tretow-Fish, T. A. B. (Oplægsholder), Otrel-Cass, K. (Andet) & Lolle, E. L. (Andet)
2 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Experiences from implementation of a flipped and integrated semester structure and supporting baseline studies
Clausen, N. R. (Oplægsholder), Boelt, A. M. (Oplægsholder) & Kristensen, N. S. (Oplægsholder)
18 aug. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Researching PBL competences by exploring students experience of their practice
Boelt, A. M. (PI (principal investigator))
01/07/2019 → 30/06/2022
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Crisis, Transformation and Learning: Perspectives on the future of learning in Higher Education
Paseka, A., Scholkmann, A., English, A. R. & Hinzke, J.-H., mar. 2025, Krisen und Transformationen: Anschlüsse an den 29. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft . Sturm, T., Tervooren, A., Schmidt, M., Schmidt, M., Bärmig, S., Grunau, T., Thaler, I., Grunau, S., Ritter, M. & Wrana, D. (red.). Barbara Budrich Publishers, s. 393-404 12 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgang -
New Forms of Collaboration
Sørensen, M. T., Bruun-Pedersen, J. R., Ryberg, T. & Velmurugan, G., 12 maj 2023, PBL in a Digital Age. Kolmos, A. & Ryberg, T. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 69-87 (Studies into Problem Based Learning in Higher Education; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
Participant Direction
Boelt, A. M. & Clausen, N. R., 2023, PBL in a Digital Age. Kolmos, A. & Ryberg, T. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 39-52 (Studies into Problem Based Learning in Higher Education; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang