Aktiviteter pr. år
Aktiviteter
- 14 resultater
Søgeresultater
-
Troubling pedagogies through research. Reading research on students’ reflections as reflective and diffractive processes
Scholkmann, A. (Oplægsholder) & Otrel-Cass, K. (Oplægsholder)
24 aug. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Students understanding of (their own) competences in problem-based curricula. An analysis through the lens of Cultural Historical Activity Theory (CHAT)
Scholkmann, A. (Oplægsholder), Tretow-Fish, T. A. B. (Oplægsholder), Otrel-Cass, K. (Andet) & Lolle, E. L. (Andet)
2 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Experiences from implementation of a flipped and integrated semester structure and supporting baseline studies
Clausen, N. R. (Oplægsholder), Boelt, A. M. (Oplægsholder) & Kristensen, N. S. (Oplægsholder)
18 aug. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
IRSPBL 2020: Educate for the Future: PBL, Sustainability and Digitalisation (Begivenhed)
Clausen, N. R. (Fagfællebedømmer)
18 aug. 2020Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Portfolio methods and networked learning
Scholkmann, A. (Oplægsholder) & Lolle, E. L. (Oplægsholder)
20 maj 2020Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Networked Learning and PBL Future– an institutional development project. Roundtable
Ryberg, T. (Foredragsholder), Bertel, L. B. (Foredragsholder), Scholkmann, A. (Foredragsholder), Kolmos, A. (Foredragsholder) & Sørensen, M. T. (Foredragsholder)
18 maj 2020Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Adapting Problem-based Learning (PBL) to bridge higher education and the labor market. Examples from Aalborg University
Scholkmann, A. (Oplægsholder), Scholkmann, A. (Paneldeltager), Thomassen, A. O. (Oplægsholder), Lolle, E. L. (Oplægsholder), Jensen, A. A. (Oplægsholder), Krogh, L. (Oplægsholder), Loyens, S. (Oplægsholder), Ravn, O. (Andet), Svidt, K. (Andet) & Wyke, S. C. S. (Andet)
28 okt. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Fil -
A fresh glance: What students perceive they learn through PBL, and how this relates to normative and operative competence goals
Scholkmann, A. (Oplægsholder) & Lolle, E. L. (Oplægsholder)
28 okt. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Building partnerships for reflection through technologically facilitated iterative processes: An Iterative Practice Approach (IPA) in higher education
Scholkmann, A. (Andet), Lolle, E. L. (Oplægsholder), Otrel-Cass, K. (Oplægsholder) & Tretow-Fish, T. A. B. (Andet)
6 sep. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Researching formal curricula Preliminary findings and reflections
Boelt, A. (Foredragsholder)
12 jul. 2019 → 13 jul. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Baseline surveys and Self-Directed Learning in PBL
Clausen, N. R. (Foredragsholder)
12 jul. 2019 → 13 jul. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Scientific Committee of PAN-PBL 2020 (Begivenhed)
Scholkmann, A. (Forperson), Kofoed, L. B. (Medlem), Andreasen, L. B. (Medlem) & Stentoft, D. (Medlem)
maj 2019 → aug. 2020Aktivitet: Medlemskab › Bestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation
-
PBL AND LEARNING OF SOCIAL RESPONSIBILITY
Clausen, N. R. (Foredragsholder)
16 feb. 2018 → 19 feb. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Industry-Academia Collaboration: Is Problem-Based Learning the answer?
Velmurugan, G. (Foredragsholder) & Dahms, M. L. (Foredragsholder)
26 sep. 2017Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg