Aktiviteter pr. år
Aktiviteter
- 14 resultater
Søgeresultater
-
Adapting Problem-based Learning (PBL) to bridge higher education and the labor market. Examples from Aalborg University
Antonia Scholkmann (Oplægsholder), Antonia Scholkmann (Paneldeltager), Anja Overgaard Thomassen (Oplægsholder), Elisabeth Lauridsen Lolle (Oplægsholder), Annie Aarup Jensen (Oplægsholder), Lone Krogh (Oplægsholder), Sofie Loyens (Oplægsholder), Ole Ravn (Andet), Kjeld Svidt (Andet) & Simon Christian Swanström Wyke (Andet)
28 okt. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Fil -
A fresh glance: What students perceive they learn through PBL, and how this relates to normative and operative competence goals
Antonia Scholkmann (Oplægsholder) & Elisabeth Lauridsen Lolle (Oplægsholder)
28 okt. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Baseline surveys and Self-Directed Learning in PBL
Nicolaj Riise Clausen (Foredragsholder)
12 jul. 2019 → 13 jul. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Building partnerships for reflection through technologically facilitated iterative processes: An Iterative Practice Approach (IPA) in higher education
Antonia Scholkmann (Andet), Elisabeth Lauridsen Lolle (Oplægsholder), Kathrin Otrel-Cass (Oplægsholder) & Tobias Alexander Bang Tretow-Fish (Andet)
6 sep. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Experiences from implementation of a flipped and integrated semester structure and supporting baseline studies
Nicolaj Riise Clausen (Oplægsholder), Anders Melbye Boelt (Oplægsholder) & Nanna Svarre Kristensen (Oplægsholder)
18 aug. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Industry-Academia Collaboration: Is Problem-Based Learning the answer?
Giajenthiran (Kalle) Velmurugan (Foredragsholder) & Mona Lisa Dahms (Foredragsholder)
26 sep. 2017Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
IRSPBL 2020: Educate for the Future: PBL, Sustainability and Digitalisation (Begivenhed)
Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
18 aug. 2020Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Networked Learning and PBL Future– an institutional development project. Roundtable
Thomas Ryberg (Foredragsholder), Lykke Brogaard Bertel (Foredragsholder), Antonia Scholkmann (Foredragsholder), Anette Kolmos (Foredragsholder) & Mia Thyrre Sørensen (Foredragsholder)
18 maj 2020Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
PBL AND LEARNING OF SOCIAL RESPONSIBILITY
Nicolaj Riise Clausen (Foredragsholder)
16 feb. 2018 → 19 feb. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Researching formal curricula Preliminary findings and reflections
Anders Boelt (Foredragsholder)
12 jul. 2019 → 13 jul. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Portfolio methods and networked learning
Antonia Scholkmann (Oplægsholder) & Elisabeth Lauridsen Lolle (Oplægsholder)
20 maj 2020Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Scientific Committee of PAN-PBL 2020 (Begivenhed)
Antonia Scholkmann (Forperson), Lise Busk Kofoed (Medlem), Lars Birch Andreasen (Medlem) & Diana Stentoft (Medlem)
maj 2019 → aug. 2020Aktivitet: Medlemskab › Bestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation
-
Students understanding of (their own) competences in problem-based curricula. An analysis through the lens of Cultural Historical Activity Theory (CHAT)
Antonia Scholkmann (Oplægsholder), Tobias Alexander Bang Tretow-Fish (Oplægsholder), Kathrin Otrel-Cass (Andet) & Elisabeth Lauridsen Lolle (Foredragsholder)
2 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Troubling pedagogies through research. Reading research on students’ reflections as reflective and diffractive processes
Antonia Scholkmann (Oplægsholder) & Kathrin Otrel-Cass (Oplægsholder)
24 aug. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg