Ph.d.-projekt: ”Visual models in moral problem-solving"

• Kønig, Nicolas (Projektdeltager)

Projektdetaljer

I ph.d.-projektet “Visual models in ethical problem-solving” undersøger jeg hvordan diagram-baserede dialog-øvelser kan forberede Ph.d.-studerende til moralsk problemløsning i forskningsbaseret politisk rådgivning.

Jeg arbejder med video-baserede casestudier af hvordan man i en læringskontekst kan bruge de diagrammer som eksperter bruger til moralsk problemløsning i forskningsbaseret politisk rådgivning. Jeg fokuserer på visuelt faciliterede dialog-øvelser i ph.d.-workshops.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/11/201031/12/2014
    • Visual literacy in Techno-Anthropology

Kønig, N., 2013, What is Techno-Anthropology?. Børsen, T. & Botin, L. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 159-190 (Serie om Lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser/Series in Transformational Studies; Nr. 1, Bind 2).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review