Projektdetaljer

Beskrivelse

Analyseprojekt af legende tilgange til at lære programmering. Formål: At skabe viden til at navigere i og forbedre produkter, der sigter mod at lære programmering.
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato01/11/2015 → …

Emneord

  • Leg
  • Læring
  • Programmering
  • Interaktionsdesign

Aktiviteter

  • 1 Konferenceoplæg

10th European Conference on Games Based Learning

Stine Ejsing-Duun (Oplægsholder)

6 okt. 20167 okt. 2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Publikation

  • 1 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Tidsskriftartikel

Programmering af robotenheder i grundskolen

Ejsing-Duun, S. & Misfeldt, M., 2016, I : Læring og Medier. 8, 14

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Programming Concepts in Playful Programming Products

Allsopp, B. B. & Ejsing-Duun, S., 2016, Proceedings of the 10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016 Proceeding. Paisley, Scotland: University of West Scotland, s. 1-10 10 s. (Academic Bookshop Proceedings Series).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
4 Citationer (Scopus)
133 Downloads (Pure)