Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Analyseprojekt af legende tilgange til at lære programmering. Formål: At skabe viden til at navigere i og forbedre produkter, der sigter mod at lære programmering.
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/11/2015 → … |
Emneord
- Leg
- Læring
- Programmering
- Interaktionsdesign
Aktiviteter
- 1 Konferenceoplæg
-
10th European Conference on Games Based Learning
Ejsing-Duun, S. (Oplægsholder)
6 okt. 2016 → 7 okt. 2016Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Programmering af robotenheder i grundskolen
Ejsing-Duun, S. & Misfeldt, M., 2016, I: Læring og Medier. 8, 14Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Programming Concepts in Playful Programming Products
Allsopp, B. B. & Ejsing-Duun, S., 2016, Proceedings of the 10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016 Proceeding. Paisley, Scotland: University of West Scotland, s. 1-10 10 s. (Academic Bookshop Proceedings Series).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil5 Citationer (Scopus)222 Downloads (Pure)