Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet handler om, hvordan man kan rådgive små og mellemstore virksomheder inden for kultur, IKT og detailhandel, så de kan tage oplevelsesøkonomisk viden i anvendelse.
Projektet vil sikre afprøvning og udvikling af konkrete modeller for, hvorledes der kan arbejdes med oplevelsesrådgivning og implementering inden for tre specifikke brancher, detailhandelsvirksomheder, IKT virksomheder og kulturvirksomheder.
Projektet forløber i tre faser, hvoraf fase to er den mest omfangsrige:
1. Kortlægning af behov for oplevelsesøkonomisk rådgivning i regionen i dag. Analyse af eksisterende viden og litteratur om oplevelsesøkonomi i dag. Dette munder ud i et værktøjskatalog af redskaber til at arbejde med praktisk oplevelsesrådgivning- og implementering.
2. Gennemførelse af konkrete virksomhedscases. Der gennemføres i alt 16 virksomhedsudviklingsforløb inden for tre specifikke brancher:
3. Dokumentation og formidling af projektets resultater samt udvikling af forretningsmodel for, hvorledes initiativet kan videreføres på kommercielle vilkår.
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 19/05/2010 → … |
Finansiering
- <ingen navn>
Emneord
- oplevelsesøkonomi
Projekter
- 1 Afsluttet
-
imagination - pixibog
Smed, S. G. (Projektdeltager), Jeppesen, B. (Projektdeltager), Jensen, J. F. (Projektleder) & Madsen, A. V. S. (Projektdeltager)
01/04/2009 → 01/10/2009
Projekter: Projekt › Forskning