Talentprojektet i Ny Hjørring Kommune

Projektdetaljer

Talentprojektet udspringer af et samarbejde mellem Bindslev skole og Hjørring Gymnasium, som har søgt og fået midler fra Undervisningsministeriet til talentudvikling. Projektet omfatter folkeskolerne i Ny Hjørring Kommune, hvor 8. og 9. klasseelever med særligt talent tilbydes et ekstraundervisningsforløb på Hjørring Gymnasium, med særlig vægt på naturfagene og engelsk.  Følgeforskningen undersøger, hvad der kendetegner de deltagende elever, projektets organisering og gennemførelse, samt hvordan det spiller sammen med den skolekontekst eleverne kommer fra.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/08/200601/08/2010

Samarbejdspartnere

• Hjørring Kommune (Projektpartner)

• <ingen navn>

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.