Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/2019 → 31/12/2021 |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
-
Programming as enabler of new aesthetic qualities in sculpting in visual arts education
Mie Buhl (Foredragsholder)
28 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Workshop om Fælles Mål for forsøgsfagligheden teknologiforståelse
Mie Buhl (Konsulent)
18 mar. 2021Aktivitet: Myndighedsbetjening, konsulentarbejde og øvrig ansættelse › Rådgivning og konsulentarbejde
-
Computational thinking utilizing visual arts or maybe it is the other way around
Mie Buhl (Foredragsholder)
7 nov. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Teknologiforståelse i uddannelse af lærere og øvrigt pædagogisk personale
01/03/2020 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Anbefalinger til indførelse af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M., Caprani, O., Georgesen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R., Køhrsen, L., Misfeldt, M., Toft Nørgaard, R., Nortvig, A-M. & Middelboe Rehder, M., jan. 2022, 56 s..Publikation: Bidrag til udredning/notat › Bidrag til faglig redegørelse
Åben adgangFil56 Downloads (Pure) -
”Har I robotter til at male for jer?”: Et fagdidaktisk perspektiv på teknologiforståelses fagfornyende potentiale i billedkunst
Buhl, M. & Skov, K., 1 dec. 2021, I: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 10, s. 382-404 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil31 Downloads (Pure) -
Computational thinking utilizing visual arts, or maybe the other way around
Buhl, M., 8 nov. 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning, ECEL 2019. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 102-108 7 s. (Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil3 Citationer (Scopus)113 Downloads (Pure)