Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Faglig ekspertise inden for teknologiforståelse i ARTS som felt, faglighed og ‘signaturdidaktik’ mhp. fagene i læreruddannelsen og grundskolen: håndværk og design samt billedkunst
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/03/2020 → 31/12/2021 |
Emneord
- teknologiforståelse
- læreruddannelse
- billedkunst
- Computational thinking
Aktiviteter
- 2 Konferenceoplæg
-
Programming as enabler of new aesthetic qualities in sculpting in visual arts education
Buhl, M. (Foredragsholder)
28 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Challenges in Educating Student Art Teachers in Technology Comprehension,
Buhl, M. (Oplægsholder) & Skov, K. (Oplægsholder)
28 okt. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Teknologiforståelse i billedkunst og design
Buhl, M. (PI (principal investigator))
01/01/2019 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Rådgivende projekt
Publikation
- 1 Tidsskriftartikel
-
Hvordan bliver teknologiforståelsesfaglighed til i mødet med eksisterende fagligheder?
Georgsen, M., Jørnø, R., Middelboe Rehder, M., Andersen, L. B., Buhl, M., Hjorth, M., Misfeldt, M. & Nørgaard, R. T., 29 aug. 2023, I: Læring og Medier. 16, 28, s. 1-21 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang