Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet undersøger didaktiske potentialer i instrumentundervisning over videokonference på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/2012 → 01/07/2014 |
Samarbejdspartnere
- Det Kongelige Danske Musikkonservatorium (Projektpartner)
Finansiering
- DKDM
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Aktiviteter
-
Didaktiske perspektiver på digitalisering i voksenpædagogik
Buhl, M. (Foredragsholder)
27 sep. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Hvordan understøtter det visuelle læring
Buhl, M. (Foredragsholder)
23 nov. 2017Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Harvard School of Education, forskningsbesøg
Buhl, M. (Andet)
1 dec. 2014 → 6 dec. 2014Aktivitet: Andet
Publikation
-
Performativity, Materiality and Time: Tacit Dimensions of Pedagogy
Kraus, A. (Redaktør), Buhl, M. (Redaktør) & von Carlsburg, B. (Redaktør), 2014, Munster - New York: Waxmann Verlag. 152 s. (European Studies on Educational Practices, Bind 4).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Teaching performance in performing arts: Video conference at the highest level of Music Education
Buhl, M., Ørngreen, R. & Levinsen, K., sep. 2014, Performativity Materiality and Time: Tacit Dimensions of Pedagogy. Kraus, A., Buhl, M. & Von Carlsburg, B. (red.). Waxmann Verlag, s. 21-40 20 s. (European Studies on Educational Practices; Nr. 4).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Teaching performance in performative arts. Video conference in higher music education
Buhl, M., Ørngreen, R. & Levinsen, K., 27 sep. 2013. 1 s.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review