Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet er et samarbejde med Skoleforvaltningen i Aalborg Kommune.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 15/05/2019 → 14/05/2022 |
Samarbejdspartnere
- Aalborg Kommune
Emneord
- Mental sundhed
- Præstationskultur
- Køn
- Sociale medier
Fingerprint
Aktiviteter
-
Falkonergårdens Gymnasium og HF: Præstationskultur og præstationsfrigørelse
Krogh, S. C. (Foredragsholder)
11 dec. 2024Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Rødkilde Gymnasium: Præstationskultur og præstationsfrigørelse
Krogh, S. C. (Foredragsholder)
4 okt. 2024Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Gladsaxe Gymnasium: Præstationskultur og præstationsfrigørelse
Krogh, S. C. (Foredragsholder)
20 sep. 2024Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
Impacts
-
Konference - Børnesundhedsprofil for Region Nordjylland 2021
Krogh, S. C. (Deltager)
Impact: Politisk impact, Social impact
-
Minikonference: Aktivisme og ungefællesskaber
Krogh, S. C. (Deltager)
Impact: Politisk impact, Social impact
-
Oplæg om Præstationskultur samt facilitering af workshop
Krogh, S. C. (Deltager)
Impact: Politisk impact, Livskvalitets impact, Social impact
Fil
-
Dissecting the Achievement Generation: How Different Groups of Early Adolescents Experience and Navigate Contemporary Achievement Demands
Krogh, S. C. & Madsen, O. J., 2024, I: Journal of Youth Studies. 27, 5, s. 706–722 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
10 Citationer (Scopus) -
Prestasjonskultur
Petersen, A. & Krogh, S. C., 2023, Cappelen Damm. (Skoleserien).Bidragets oversatte titel :Præstationskultur Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
‘You Can’t Do Anything Right’: How Adolescents Experience and Navigate the Achievement Imperative on Social Media
Krogh, S. C., feb. 2023, I: Young. 31, 1, s. 5-21 17 s., 31.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil11 Citationer (Scopus)253 Downloads (Pure)
Presse/medier
-
-
Ny Børnesundhedsprofil: Flere piger i folkeskolen er ensomme
24/08/2022
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-