Projektdetaljer

Beskrivelse

Den nuværende krise udfordrer dansk turisme som aldrig før, der er pludselig alt for mange ting vi ved alt for lidt om. Hvad tænker potentielle gæster om fremtidige rejser mht. steder, aktiviteter, og oplevelser? Hvordan reagerer destinationer og virksomheder på de ny rammevilkår mht. sundhed og vigende indtægter i forhold til udvikling af oplevelser og service? Hvordan kan DMOer og erhvervet skabe de bedst mulige rammer for dansk turisme i en ny og anderledes verden? I dette projekt vil AAU skabe og formidle viden om sammenhænge mellem udbud og efterspørgsel indenfor turisme. Projektet opdeles i tre WPer.

Lægmandssprog

Den nuværende krise udfordrer dansk turisme som aldrig før, der er pludselig alt for mange ting vi ved alt for lidt om. Hvad tænker potentielle gæster om fremtidige rejser mht. steder, aktiviteter, og oplevelser? Hvordan reagerer destinationer og virksomheder på de ny rammevilkår mht. sundhed og vigende indtægter i forhold til udvikling af oplevelser og service? Hvordan kan DMOer og erhvervet skabe de bedst mulige rammer for dansk turisme i en ny og anderledes verden? I dette projekt vil AAU skabe og formidle viden om sammenhænge mellem udbud og efterspørgsel indenfor turisme. Projektet opdeles i tre WPer.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato03/08/202031/05/2021

Samarbejdspartnere

  • Dansk Kyst- og Naturturisme

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.